مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان در نشست با شهردار میناب گفت : شهرستان میناب ظرفیت میزبانی جشنواره های ملی را دارد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریا نیوز ،رضا کمالی زرکانی وجود استعدادهای بی نظیر فرهنگی – هنری و همچنین پیشینه غنی میناب را یک مزیت و پتانسیل عظیم دانست و اظهار داشت : هنرمندان میناب با اتکاء به خلاقیت و استعداد خود و با کمترین امکانات توانسته اند در رویدادهای مختلف فرهنگی – هنری هم در سطح استانی و هم ملی درخشان ظاهر شوند.

کمالی افزود : یکی از دغدغه های همیشگی در شهرستان میناب نبود زیرساخت های مورد نیاز هنرمندان و اهالی فرهنگ است و با توجه به پیگیری های صورت گرفته همچنان این نیاز اصلی محقق نشده است و امیدواریم با رویکرد جدید شهردار این امکان فراهم شود.

وی اشاره کرد : در صورت ساخت پلاتو نمایش میناب و پردیس سینمایی این اداره کل تعهد تجهیز و امکانات تخصصی را بر عهده می گیرد و امیدواریم به همت مسئولان شهرستان میناب به ویژه شهردار فرهنگ دوست این آرزوی دیرینه محقق گردد.

کمالی بیان داشت : در صورت آماده سازی زیرساخت های مورد نیاز ، شهرستان میناب توانایی برگزاری و میزبانی رویدادهای ملی را دارد و امیدواریم به زودی شاهد برگزاری جشنواره های تئاتر خیابانی در شهرستان میناب باشیم.

در ادامه شهردار میناب ضمن تاکید بر ضرورت تامین زیر ساخت های مورد نیاز هنرمندان میناب گفت : تمام تلاش و همت خود را در ساخت پلاتو و پردیس سینمایی و همچنین ایجاد مکان مورد نیاز هنرمندان در محلات میناب بعمل خواهیم آورد.

*در این نشست مقرر شد تفاهم نامه ای مشترک در این زمینه تدوین و امضاء شود.

در پایان مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از زحمات و تلاش های جبیب الله سهرابی شهردار ساعی و جهادی میناب تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام