رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس گفت : تا حدود دو ماه آینده با استخدام تعدادی از راننده‌های دارای گواهینامه پایه یک ، امیدواریم بخشی از مشکل کمبود اتوبوس‌های درون شهری بندرعباس حل شود.

به گزارش صبح دریانیوز ، حمیدرضا حیدری پوری افزود : برای استفاده کامل از ظرفیت ناوگان درون شهری به بیش از ۵۰ راننده دارای گواهینامه پایه یک نیاز داریم.

حیدری پوری گفت : از همه راننده‌های دارای گواهینامه پایه یک دعوت می‌کنیم برای استخدام و فعالیت در ناوگان حمل و نقل شهری به سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس مراجعه کنند.

وی افزود : مشکل دیگری که موجب نارضایتی مردم شده است نبود زیرساخت‌های مناسب برای رفت و آمد اتوبوس‌های شهری در خیابان‌های پرتردد شهر است، زیرا رفت و آمد اتوبوس هه در این خیابان‌ها موجب ترافیک می‌شود.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس گفت : اکنون ۴۰ دستگاه اتوبوس از ۷۰ دستگاه اتوبوس ناوگان حمل و نقل درون شهری شهرداری بندرعباس فعال است.

حیدری پوری افزود : ۲۰ دستگاه اتوبوس درون شهری در حال تعمیر و ۱۰ دستگاه اتوبوس تازه خریداری شده هم پلاک گذاری نشده است.

وی با اشاره به اینکه کمبودی در تعداد ناوگان حمل و نقل شهری نداریم ، افزود : در دوماه گذشته ۲۸ دستگاه ون و ۱۰ دستگاه اتوبوس درون شهری خریداری شده است و تا پایان سال نیز ۲۲ دستگاه ون و ۱۰ دستگاه اتوبوس درون شهری دیگر خریداری می‌شود.

پایان خبر /