موسسه نامدار مهارت کیهان و آموزشگاه مه بان در اقدامی شایسته و در خور تقدیر همت به برگزا ری نخستین همایش مستر کلاس آپدیت در زمینه لیزر ،هایفو و لاغری ویژه پزشکان در بندرعباس کردند.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، مدیر موسسه نامدار مهارت کیهان در جمع خبرنگاران در این همایش با اشاره به اهداف برگزا ری آن گفت : با توجه به دغدغه ای که در زمینه به روزرسانی داده های پزشکی داشتیم و از طرفی بحث صرفه جویی در وقت و جلوگیری از سفر به سایر نقاط کشور برای کسب آموزش و معطل نماندن بیماران نیز مد نظر بود این همایش در بندرعباس برگزار شد .

دکتر اعتمادی فربا بیان اینکه در دنیایی زندگی می کنیم که تحت الشعاع اکتشافات جدید است ؛ آشنایی پزشکان با دستگاه های روز دنیا و تکنولوژی جدید در زمینه هایفو ، لاغری و لیزر که دارای مجوز وزارت بهداشت هستند را از دیگر اهداف برگزاری این همایش عنوان کرد.

وی تاکید کرد : هر ۱۸ ماه دانش پزشکی بشر دو برابر می شودو نیاز است که پزشکان دانش خود را جلا داده و به روز نمایند و در کنار کسب دانش فنی خواهند توانست به ارتقا شغلی دست پیدا کنند.

مدیر موسسه نامدار مهارت کیهان همچنین از برگزاری دوره های آنلاین و مجازی در زمان شیوع ویروس کووید ۱۹ توسط این آموزشگاه خبر داد.

در ادامه مدیرآموزشگاه مه بان گفت :برای اولین بار این دوره آموزشی با مجوز نظام پزشکی در سه زمینه هایفو ،لیزر و لاغری در بندرعباس با هدف به روز رسانی اطلاعات پزشکی و همچنین آشنایی با آخرین تکنولوژی دستگاهها در این زمینه برگزار شد.

مهندس مهدیه حاج ملک  افزود: وقتی پزشکی در حوزه زیبایی و مراقبت از پوست کار می کند باید آپدیت باشد در این صورت  ضمن انجام  تبلیغات می تواند حتی در حوزه توریست درمانی با جذب  بیماران از حوزه خلیج فارس علاوه بر کارآفرینی به اقتصاد و ایجاد اشتغال در سایر زمینه ها و بخش های جامعه نیز کمک کند.

وی تعداد شرکت کنندگان در این همایش را حدود صد نفر اعلام کرد و گفت با توجه به وقوع سیل و بارندگی در استان و آماده باش جامعه پزشکی استان استقبال خوبی از این همایش صورت گرفت و حدود صد نفر از پزشکان در این همایش شرکت نمودندکه آموزش های لازم توسط یکی از متخصصین پوست تراز اول کشور ارائه شد.

مدیرآموزشگاه مه بان با اشاره به انجام برخی از اعمال زیبایی پوست توسط آرایشگاهها و سالن های زیبایی بیان کرد : متاسفانه همیشه این مسائلو تداخل حد و حدود وجود دارد که یکی از اهداف برگزاری این کلاس ها مشخص شدن  حد و مرز پزشکان و سالن های زیبایی در امر زیبایی و مراقبتی پوست است.

وی ادامه داد: سالن داران عزیز آشنایی به علم آناتومی و پزشکی ندارند و ممکن است ناخواسته باعث ایجاد ضرر های جبران ناپذیری برای مراجعه کنندگان شوند.

حاج ملک در ادامه با اشاره به فعالیت آموزشگاه مه بان و نامدار مهارت کیهان گفت :من و همسرم پایه گذار اولین آموزشگاه رسمی از طرف  وزارت بهداشت هستیم که آموزش ها در دو حیطه جداگانه برای پزشکان دارای نظام پزشکی و عموم مردم و علاقمندان برگزار می شود.

وی در این رابطه ادامه داد: موسسه نامدار مهارت کیهان با مجوز وزارت بهداشت و آموزشگاه مه بان با  مجوز فنی و حرفه ای راه اندازی شده است.

حاج ملک  با بیان اینکه پوست چهارمین صنعت پولساز دنیاست افزود: مراقبت از پوست باید از سن ۱۲ سالگی با استفاده از ضد آفتاب و آبرسان ها آغاز شود تا کمترین آسیب به پوست وارد شود .

مدیرآموزشگاه مه بان همچنین به دستگاهها و تکنولوژی آنها که در همایش ارایه شد اشاره کرد و تصریح کرد: بازار بندرعباس پر شده از دستگاههای غیر مجاز که مجوز بهداشت و درمان ندارند ، این دستگاههایی که امروز در همایش معرفی شدند به روز ترین در زمینه هایفو ،لیزر و لاغری هستند و از شرکتهای ارائه دهنده خواسته شده تا بهترین تخفیفات و شرایط خرید به پزشکان استان داده شود.

حاج ملک  ادامه داد:زمانی پزشکان دستگاهی را خریداری می کنند ، شرکت فروشنده یک توضیح یک ساعته در مورد چگونگی کارکرد دستگاه می دهد اما هدف ما از این دوره یک آموزش حرفه ای چند ساعته بود که همکاران بتوانند ریز سوالات خود را از متخصص پوست در خصوص عملکرد دستگاه و سایر موارد  بپرسند .

انتهای پیام