مدیر کل شیلات هرمزگان از کسب عنوان دستگاه برتر در زمینه اشتغال و توسعه فعالیت های اقتصادی توسط اداره کل شیلات استان در بیست و ششمین جشنواره شهید رجایی در مراسمی با حضور استاندار هرمزگان،نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس و جمعی از مسئولان  اداره کل شیلات استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ،مسعود بارانی با گرامیداشت یاد و خاطر شهیدان به ویژه شهیدان رجایی و باهنر گفت: جشنواره شهید رجایی همه ساله با هدف بررسی عملکرد سازمان ها و دستگاه های اجرایی و در راستای توسعه سلامت اداری و ارتقای سطح کیفی خدمت رسانی ادارات به مردم  برگزار می شود که خوشبختانه شیلات هرمزگان در سال های اخیر در این جشنواره توانسته عناوین برتر و برگزیده ای را به خود اختصاص دهد.

بارانی کسب این موفقیت و دیگر موفقیت ها و خدمات توسط اداره کل شیلات هرمزگان را در پی حمایت های سازمان شیلات ایران، استانداری هرمزگان و همراهی، همکاری و تلاش کارکنان شیلات استان و همچنین بهره برداران شیلاتی استان به ویژه جامعه آبزی پروری، صیادی و صنایع شیلاتی و حمایت و پشتیبانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی، سازمان جهاد کشاورزی استان و سایر دستگاههای مرتبط خواند.

وی افزود : باتوجه به فعالیت های صورت گرفته و برنامه ریزی های انجام شده امید داریم در آینده ای نزدیک شاهد تحقق برنامه ها و درخشش شیلات استان در رونق تولید، اشتغال زایی و توسعه باشیم.

مدیر کل شیلات هرمزگان تصریح کرد: امید است با اتکال به خداوند متعال ، پیروی از منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و اجرای سیاست های عالیه دولت مردمی ، شاهد توفیق ارائه خدمت بیشتر به مردم شریف استان باشیم.

پایان خبر /