رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بارومسافر شهرداری بندرعباس با مسئول بازرسی و نظارت این سازمان از وضعیت سرویس دهی ناوگان تاکسیرانی شهر بندرعباس بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریا نیوز ،رئیس سازمان مدیریت حمل ونقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس ضمن اشاره به لزوم نظارت بر ناوگان حمل و نقل درون شهری اظهار داشت : از آنجایی که تاکسی های درون شهری به عنوان یک وسیله عمومی از سوی شهروندان مورد استفاده قرار می گیرد، نظارت بر عملکرد این ناوگان باید بصورت مستمر ادامه داشته باشد ،زیرا رضایت شهروندان مهمترین عملکرد ما در سازمان محسوب می شود.

حسین اخلاقی افزود: طی این بازدیدها ،مواردی از قبیل داشتن مجوزهای لازم جهت تردد،رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی رانندگان و مسافران،رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و  همچنین رعایت نظم در ایستگاه ها و از همه مهمتر نظرسنجی از شهروندان به جهت استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی از مواردی ست که همواره باید مدنظر بازرسین قرار گیرد.

وی اظهار داشت: استمرار ضدعفونی و گندزدایی تاکسی های درون شهری نیز در تمامی خطوط انجام و رانندگان نیز موظف به اجرای شیوه نامه های ابلاغی از سوی ستاد ملی کرونا هستند.

رئیس سازمان مدیریت حمل ونقل بارومسافر در پایان گفت: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه تخلفات بهداشتی و هرگونه نقض قوانین و مقررات رانندگی،مراتب را جهت پیگیری به شماره ارتباطات مردمی ۱۳۷ و یا سامانه پیامکی سازمان به شماره ۳۰۰۰۷۶۱۷۶۱ گزارش نمایند.