بیست سومین نشیت هم اندیشی و دانش افزایی معاونان و مدیران فرهنگی ، اجتماعی و گردشگری سازمان مناطق آزاد کشور 18 الی 20 مهر ماه 1402 در کیش برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، ابراهیم رستم گورانی مدیر میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی سازمان منطقه آزاد قشم در این خصوص بیان کرد : بیست سومین نشیت هم اندیشی و دانش افزایی معاونان و مدیران فرهنگی ،اجتماعی و گردشگری مناطق ازاد کشور با رویکرد بررسی چالشها و برنامه ها در حوزه معاونین و مدیران فرهنگی، اجتماعی و گردشگری در جزیره کیش و به میزبانی سازمان منطقه آزاد کیش صورت گرفت.

گورانی ادامه داد : بیشتر مباحث گردشگری با تشکیل کارگروه های مختلف در حوزه گردشگری سلامت ، برندینگ و حوزه های مختلف گــردشگری انجام شد ، همچنین دکتر میرزایی ، مدیرکل گـردشگری دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد مسائل مختلف در حوزه گردشگری و تاسیسات و زیرساختهای گردشگری مورد بررسی قرارداد . گورانی افزود ؛ همزمان با این نشست سه روزه بازدیدهایی از هتل ها و اماکن گردشگری و نیز تفریحات آبی و ساحلی جزیره کیش انجام شد.

وی گفت : کارگروه های بسیار خوبی در این نشست سه روزه در جزیره کیش صورت گرفت که قطعا خروجی آن در راستای خدمات بیشتر به گردشگران خواهد بود.

مدیر میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی سازمان منطقه آزاد قشم با اشاره به مفید بودن این گونه همایش ها و نشست ها در حوزه گرشگری بیان کرد : چاپ کتاب های زیبای کودکانه با موضوع معرفی نقاط زیبا و گردشگری مناطق آزاد کشور ، سند تحول گردشگری مناطق آزاد با موضوع گردشگری هویت محور با رویکرد ؛ گردشگری ارزان ، گردشگری همه گیر و گردشگری کارآفرین ، و همچنین طرح پیشرفت بوگردی مناطق آزاد با رویکرد گردشگری تعالی بخش و نیز طرح خانه روستا ، نهاد فردا با رویکرد محرومیت زدایی در مناطق آزاد از بهترین اهداف این نشست سه روزه در جزیره کیش بود.

گورانی در پایان اظهار داشت : توسعه گردشگری و همراه با آن توسعه زیرساختهای گردشگری در مناطق آزاد امری مهم بوده و رونق اقتصاد گردشگری در مناطق مختلف مخصوصا در روستاها بسیار حائز اهمیت می باشد.

پایان خبر /