چهارمين جشنواره تئاتر خياباني «جوانه» ويژه گروه هاي نمايشي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد روستايي استان هرمزگان آغاز به کار کرد.

به گزارش صبح دریانیوز،  چهارمین جشنواره تئاتر خیابانی «جوانه» با شرکت ۱۰ گروه نمایشی از کانون های فرهنگی هنری مساجد روستایی استان هرمزگان در محوطه مسجد امیرالمومنین حضرت علی(ع) روستای سرباران بخش تیاب شهرستان میناب آغاز شد.

«اگه»؛ عنوان نمایشی است که طرح و ایده آن از حسن کبابی و به کارگردانی محمد زارعی کاری از کانون فرهنگی هنری امیرالمومنین حضرت علی(ع) روستای سرباران راس ساعت ۱۵ اجرای آن شروع شد.

امین کبابی، مدیر کانون فرهنگی هنری امیرالمومنین حضرت علی(ع) روستای سرباران و دبیر چهارمین جشنواره تئاتر خیابانی «جوانه» در حاشیه برپایی این رخداد هنری گفت: «مرگ خاموش» طرح و ایده از احمد شنبه نیا و به کارگردانی نجمه رنجبری از کانون فرهنگی هنری روستای باغملک به عنوان دومین اثر از ساعت ۱۵:۳۰ اجرا می شود.

وی افزود: «سه نقطه» طرح و ایده و کارگردانی داود رمضان زاده از کانون فرهنگی هنری سجادیه محله خلفی از ساعت ۱۶ اجرا خواهند شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری امیرالمومنین حضرت علی(ع) ادامه داد: «داستان بیژن» برگرفته از داستان بهنام کاوه و کارگردانی عبدالرضا زارعی از کانون فرهنگی هنری امیرالمومنین حضرت علی(ع) روستای سرباران از ساعت ۱۶:۳۰، «دست کوتاه» طرح و ایده و کارگردانی فرشید کریمی از کانون فرهنگی هنری عترت روستای حاجی خادمی از ساعت ۱۷ و «پناهگاه امن» طرح و ایده از ابراهیم زحمت کش و کارگردانی یاسر کبابی از کانون امیرالمومنین حضرت علی(ع) روستای سرباران از ساعت ۱۷:۳۰ اجرا می شوند.

 وی گفت: «بلیط چهار نفره» طرح و ایده از خالد رحیمی و کارگردانی محمد رحیمی از کانون فرهنگی هنری سیدالشهدا (ع) روستای شهوار از ساعت ۱۸ و «لیلای نافرجام» طرح و ایده از آرش ناصری و کارگردانی قنبر رضا پور و علیرضا رنجبر از کانون فرهنگی هنری خضر نبی محله شیخ آباد از ساعت ۱۸:۳۰ اجرا خواهند شد.

کبابی اضافه کرد: «تهی» طرح و ایده از مرتضی رنجبری و کارگردانی مسلم کبابی از کانون فرهنگی هنری امیرالمومنین حضرت علی(ع) روستای سرباران از ساعت ۱۹ و «ما و محله» طرح و ایده و کارگردانی میران سلمانی از کانون فرهنگی هنری نبی اکرم محله زرکی نیز از ساعت ۱۹:۳۰ اجرا می شوند.

 گفتنی است، آیین اختتامیه چهارمین جشنواره تئاتر خیابانی «جوانه» ویژه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان سه شنبه ۲۲ اسفند ماه جاری بعد از نماز مغرب و عشا به میزبانی کانون فرهنگی هنری امیرالمومنین حضرت علی(ع) در مسجد روستای سرباران بخش تیاب شهرستان میناب برگزار می شود.

.پایان خبر/