شرکت صبا فولاد خلیج فارس در کنار دیگر شرکت‌های بزرگ معدنی و فولاد کشور در پنجمین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران ، حضور یافت.

به گزارش صبح دریانیوز ، پنجمین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران با محوریت ارائه نیازها و فرصت‌های بومی‌سازی و ساخت داخل ، نیازهای فناورانه در زنجیره آهن و فولاد برگزار و شرکت صبا فولاد خلیج فارس نیز در کنار دیگر شرکت‌های بزرگ معدنی و فولاد کشور در این رویداد ملی و تخصصی حضور پیدا کرد.

میز تعمیق ساخت داخل در پنجمین دوره این رویداد شامل تفاهم نامه ها و قراردادهای داخلی سازی قطعات ، تجهیزات ، دانش فنی و فرایندهای استراتژیک در فولاد و صنایع معدنی کشور می‌باشد.

اهداء جایزه ملی فولاد ایران و تقدیر از سازندگان داخلی برتر با حضور مقامات و مسئولین به همراه رونمایی از دستاوردهای ساخت داخل و فناورانه زنجیره آهن و فولاد از دیگر برنامه های این جشنواره و نمایشگاه بود.

صبا فولاد خلیج فارس نخستین تولیدکننده بریکت گرم آهن اسفنجی (HBI) در ایران و از شرکت‌های زیرمجموعه شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری است که در منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس در بندرعباس قرار دارد.

رکورد تولید سالیانه این شرکت در پایان آذر ماه سال جاری با ثبت تولید بیش از یک میلیون و ۶۲ هزار تن بریکت گرم شکسته شد.

پایان خبر /