مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان از جذب 256 حامی جدید طرح اکرام و محسنین این نهاد در پویش "به عشق علی (ع) حامی ایتام شویم" خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، حمید باسره با اعلام این خبر گفت : هدف طرح اکرام ایتام و محسنین تقویت حس همدلی و همکاری در جامعه اسلامی و ترویج سنت حسنه احسان به ایتام است که در همین راستا پویشی به نام “به عشق علی (ع) حامی ایتام شویم” در روز عید سعید غدیر خم در سراسر استان برگزار شد.

باسره افزود : در این پویش ۲۵۶ حامی جدید در طرح اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد استان هرمزگان ثبت نام کردند.

وی با بیان اینکه هم اکنون تعداد ۳۲ هزار و ۹۸۰ حامی نیکوکار در طرح اکرام ایتام از فرزندان یتیم و محسنین حمایت های مادی و معنوی دارند، یادآور شد : ۱۶ هزار و ۵۵۹ فرزند یتیم و محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان هرمزگان می باشد که از این تعداد هشت هزار و ۱۵۳ فرزند یتیم و هشت هزار و ۴۴۶ فرزند محسنین هستند.

مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان با قدردانی از همراهی کمک‌های خیرین و حامیان برای رفع مشکلات خانواده‌های ایتام و محسنین ، گفت : طی سه ماهه نخست امسال خیرین و حامیان طرح اکرام ایتام بالغ بر ۲۶ میلیارد تومان به ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت این نهاد کمک کردند.

باسره یادآور شد : مردم نوع دوست می‌توانند با ارسال عدد ۱ به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳۷۶ در طرح اکرام ایتام و محسنین این نهاد بپیوندند.

پایان خبر /