رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: برای تقویت حلقه‌های میانی بین مردم،با کار فراوان و ایده پردازی و همچنین اشتراک‌گذاری کارهای مناسب اقدام کنیم.

به گزارش صبح دریانیوز، مصیب نظری امروز در پنجمین نشست رؤسای کمیسیون‌های فرهنگی و اجتماعی و ورزشی شوراهای اسلامی مراکز استان‌ها و هشتمین نشست شهرهای حماسه ساز انقلاب اسلامی به میزبانی شهر بندرعباس گفت: هرمزگان استان حماسه‌ساز است و به گفته مقام معظم رهبری شجاعت در این استان نهادینه شده است.

وی افزود: پیوند مردم بندرعباس به یُمن عباس بودنش، مردمانش علاقه ویژه‌ای به شخصیت حضرت باب الحوائج ابالفضل(ع) دارند.

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس تصریح کرد: آنچه که باعث شده که امروز گرد هم جمع شویم، عمده آن تبادل تجربیات و نکاتی که در شهرهای مختلف دیده می شود و همچنین رفع آسیب های به اشتراک گذاری شده برای رفع معضلات ومشکلات از طریق تبادل تجربه می‌باشد.

نظری عنوان کرد: همانگونه در سخنان مقام معظم رهبری شنیده‌ایم، آن چیزی که در شورای ششم بر می آید، نه بر روی کاغذ، بلکه به معنی واقعی کلمه به فرامین رهبری جامه عمل بپوشانیم.

وی با بیان اینکه در ردای تصمیم‌سازی و پایه گذاری هستیم، ابراز کرد: پس برای تقویت حلقه‌های میانی بین مردم و آن نقطه گم‌شده را با کار فراوان و ایده پردازی و همچنین اشتراک‌گذاری کارهای مناسب اقدام نمائیم.

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس تأکید کرد: باید بدانیم که تقویت دامنه‌ها در شوراها و شهرداری‌ها بسیار قابل اهمیت است، وظیفه ما این است که با تصمیم گیری‌هایمان در حوزه فرهنگ، در همه گروه‌های هدف اقدامات خوبی را انجام دهیم.

به گفته نظری، کار فرهنگی و ورزشی زمان‌بر است و همیشه باید پیوسته کار را پیش برد و با ریل‌گذاری در شورای ششم می‌توانیم اثرات آن را در سال‌های آینده شاهد باشیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تقویت گروه‌های مردمی، پایگاه‌ها و اقشار مختلف جامعه هدف می‌تواند اثربخش اقدامات ما باشد.

پایان خبر/