شهردار بندرعباس گفت: سازمان سرمایه گذاری شهرداری از جمله سازمان های مهم و حیاتی شهرداری است که در زمینه خدمات رسانی در حوزه های مختلف می تواند تحول بزرگی در شهر بندرعباس ایجاد کند.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریا نیوز درهرمزگان، مهدی نوبانی در آیین تکریم و معارفه سرپرست سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری بندرعباس بیان کرد: سازمان سرمایه گذاری به عنوان بازوی راست شهرداری محسوب می شود و می تواند به مجموعه شهرداری در حوزه درآمدی کمک کند.

نوبانی با بیان اینکه در سازمان سرمایه گذاری شهرداری طی سالهای اخیر پروژه ها و اقدامات خوبی انجام شده است، تصریح کرد: سرپرست جدید سازمان با نگاه تحول گرایی و جذب سرمایه گذار بصورت خیلی قدرتمند فعالیت کند تا شور و نشاط در مجموعه سرمایه گذاری ایجاد شود.

وی  گفت: راه برون رفت از مشکلات مختلف، سرمایه گذاری در بخش خصوصی است و فراخوان جذب سرمایه گذار طی هفته های آتی در شهرداری بندرعباس برگزار می شود.

نوبانی درادامه افزود: اهداف شهرداری از جذب سرمایه گذار، ایجاد مکانی امن برای توسعه شهر بندرعباس و همچنین فضایی مناسب و برد برد برای شهرداری و سرمایه گذار می باشد و از سرمایه گذاری دعوت می شود که طرح های خود را به شهرداری ارائه نمایند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: امیدواریم که اتاق فکرهایی درسازمان سرمایه گذاری تشکیل شود و سرمایه گذاران از خارج استان نیز دعوت کنید تا شاهد اتفاقات خوب در توسعه و پیشرفت شهر بندرعباس باشیم .

در پایان این آیین از خدمات مجتبی احمدی طیفکانی سرپرست سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری بندرعباس تقدیر و طی حکمی علی عامری سیاهویی به عنوان سرپرست این سازمان معرفی شد‌.

علی عامری سیاهویی که دارای مدرک مدیریت بازرگانی و بازار و همچنین اشرافیت کامل به زبان انگلیسی دارد، سابقه خدمت به عنوان مدیر بودجه شهرداری بندرعباس، رئیس اداره اجرائیات شهرداری، مسئول مالی و اداری اداره صنوف آلاینده و مزاحم شهری، مسئول ارتباطات و مذاکرات انجمن بازاریابی استان هرمزگان و مدرس زبان های تخصصی، مدیریت و حسابداری و دوره های بازاریابی در دانشگاه پیام نور شهرستان بندرعباس را در کارنامه دارد.