سرپرست فرمانداری بندرعباس در جلسه هم اندیشی با دهیاران بخش مرکزی شهرستان بندرعباس ، اظهار کرد : مسئولین و دهیاران موظفند جهت ایجاد امید و انگیزه در دل مردم دستاوردهای چهل پنج ساله انقلاب را به مردم گزارش دهند.

به گزارش صبح دریانیوز ، حبیب بهادری با اشاره به حفظ اموال و انفال عمومی توسط دهیاران افزود : مجموعه فرمانداری بندرعباس و تمام دستگاههای اجرایی شهرستان در جهت رفع مشکلات و مطالبات بحق مردم در کنار دهیاران هستند.

بهادری دهیاران را بازوان اجرایی مجموعه فرمانداری در پیشبرد برنامه های دولت دانست و گفت : دهیاران و شوراهای شهر و روستا، بازوان اجرایی و مشورتی دولت و مسئولین اجرایی هستند، زیرا با همکاری این نهاد، مسائل و مشکلات شهر و روستا شناسایی و زمینه رفع آنها تسریع و تسهیل می‌شود.

وی ضمن تاکید بر اجرای وظایف دستگاه های اجرایی ادامه داد : باید همگی تلاش کنیم در راستای حل مشکلات و مسائل شهرستان و پیشرفت آن در ابعاد مختلف، جهت خدمت بهتر به مردم گام برداریم.

سرپرست فرمانداری بندرعباس با اشاره به سفر پر برکت رئیس جمهور به استان هرمزگان گفت : از مصوبات دور اول سفر ریاست محترم جمهور به استان ۱۳۰ همت از پروژه های دور اول به بهره برداری می رسد.

حبیب بهادری ضمن دعوت از مردم جهت حضور پر شور در استقبال از رئیس جمهور افزود : همه دستگاه اجرایی شهرستان باید آمادگی کامل را برای استقبال شایسته از ریاست محترم جمهور داشته باشند.

بهادری در پایان ضمن تاکید بر تلاش همه جانبه در راستای افزایش جلب مشارکت مردم در انتخابات پیش‌رو ، گفت : دهیاران و شوراها می‌توانند در افزایش شور انتخاباتی به ایفای نقش جدی و تاثیرگذار پرداخته و زمینه مشارکت را بیش از پیش فراهم کنند.

پایان خبر /