فرمانده انتظامی استان هرمزگان از دستگیری 98 سارق و کشف 69 فقره انواع سرقت طی 72 ساعت گذشته در طرح مبارزه با سارقان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، سردار علی اکبر جاویدان ایجاد نا امنی روانی برای مجرمان و سارقان در مناطق جرم‌خیز و تقویت احساس امنیت مطلوب در سطح جامعه را از مهمترین اولویت‌‎های مجموعه انتظامی عنوان کرد و اظهار داشت : امنیت ، محصول یک فرآیند جمعی است و به عنوان یک ضرورت همه مردم باید در این راستا به پلیس کمک کنند.

وی افزود : در پی ابلاغ اجرای طرح مبارزه با انواع سرقت‌های خرد و کلان در سطح استان، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان و شهرستان‌های تابعه قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با بیان اینکه در این طرح با انجام اقدامات پلیسی و در ۷۲ساعت گذشته ۹۸ سارق در سطح استان هرمزگان دستگیر شده است گفت : سارقان در تحقیقات پلیس به ۶۹ فقره سرقت اعتراف کردند.

سردار جاویدان در پایان عدم رعایت نکات ایمنی را مهمترین عامل سوء استفاده سارقان عنوان و خاطر نشان کرد : اگرچه همکاران در حوزه برخورد با سارقان و مالخران با استفاده از تمام ظرفیت ها در صحنه حضور دارند و انجام وظیفه می کنند اما می طلبد شهروندان برای جلوگیری از بروز سرقت به نکات ایمنی توجه لازم را داشته باشند و هرگونه تردد مشکوک را با تلفن۱۱۰پلیس در میان بگذارند.

پایان خبر /