امام جمعه سیریک با گلایه و انتقاد شدید از نحوه صدور مجوزهای صید در سیریک ، گفت : در شهرستان سیریک ، صدور مجوزهای صید با رانت و داشتن منافع برای برخی از افراد صادر شده است.

به گزارش صبح دریانیوز ، حجت‌الاسلام محسن سالاری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سیریک ، با تاکید به جوانان مبنی بر اینکه ، جوانان در انتخاب همسر خود دقت کنند ، اظهار کرد : جوانان نسبت به انتخاب همسر خود دقت کنند، و به این موضوع توجه کنند که همسر آینده آنها باید اول مادر بچه هایشان باشد و در مرحله‌ی بعدی برای آنها همسر باشد.

حجت‌الاسلام سالاری در ادامه به وفات حضرت ام البنین مادر حضرت عباس (ع) اشاره و مطالبی بیان کرد : ام‌البنین قبل از اینکه همسر خوبی برای حضرت علی (ع) باشد یک مادر خوبی برای فرزندان آن حضرت بوده است.

وی بابیان اینکه ، مقام مادران شهدا نسبت به پدران آنها بیشتر است ، افزود : حتی اشک حضرت ام‌البنین، اشک مقاومت است، و این مادر شهیدان بودند که اینگونه فرزندان خود را تربیت کردند.

امام جمعه سیریک با اشاره به زلزله بم و با تاکید بر اینکه ، حرکت پدافندی غیرعامل ما به صورت نمادین نباشد ، تصریح کرد : نیاز است مردم و بخصوص دانش آموزان را نسبت به بحرانها غنی سازی کنند، و مانورهای پدافندی غیرعامل به صورت نمادین اجرای نشود.

حجت‌الاسلام سالاری با گلایه و انتقاد شدید از نحوه صدور مجوزهای صید در بین صیادان سیریکی ، بر کم کاری اداره شیلات در صدور مجوز صید در بین صیادان سیریکی اشاره کرد و افزود : بسیاری از صیادان سیریکی از نحوه صدور مجوز صید وحتی تعداد مجوزهای صادر شده و حتی به این تعداد شناورها ابراز گلایمندی کرده‌اند، در صورتی که صیادان در رفع بیکاری و رونق اقتصادی کشور نقش بسزایی دارند.

پایان خبر /