محمد اسمی بازرس کل و بازرس قضایی استان هرمزگان در بازدید از بزرگترین زیرساخت صنایع دریایی کشور گفت : امروز شاهد مجتمع صنعتی پویا و فعالی بودیم که توانسته اعتماد خارجی ها را جلب کند و در رقابت با یاردهای منطقه در خصوص پذیرش و تعمیر شناورهای خارجی پیروز باشد.

به گزارش صبح دریانیوز ، اسمی با حضور در بزرگترین زیرساخت صنایع دریایی کشور از توانمندیها ، ظرفیتها و پروژه های در دست اجرای این مجتمع عظیم صنعتی ، بازدید کرد.

وی علاوه بر بازدید از کارگاههای مختلف ایزوایکو و دیدار و گفت‌وگو با کارگرهای درحال کار ، از روند تعمیرات نفتکش غول پیکر خارجی موجود در درای داک مجتمع نیز بازدید کرد و با حضور بر روی عرشه شناور به همراه نمایندگان مالک شناور از بخشهای مختلف این نفتکش غول پیکر مثل موتورخانه و اتاق کنترل بازدید کردند که نمایندگان مالک شناور ضمن توضیح بخش های مختلف کشتی و تعمیرات مورد نیاز  از روندکار و پیشرفت پروژه اعلام رضایت کامل کردند.

بازرس کل و بازرس قضایی استان هرمزگان در بازدید از ایزوایکو ضمن ابراز رضایت از روند انجام  کارها در این مجتمع افزود الحمدلله نشاط و سرزندگی در مجتمع کاملا مشهود و قابل لمس است و این نشان از رشد بالای مجتمع دارد.

مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران (ایزوایکو) یک منطقه صنعتی اقتصادی معتبر و شناخته شده با وسعت ۱۱۰۰ هکتار در ۳۷کیلومتری غرب بندرعباس است  که مجموعه های صنعتی و مدرن به ویژه مرتبط با کشتی سازی و صنایع وابسته به آن را در خود جای داده است. ایزوایکو تلاش میکند در افق ۱۴۰۴، مجتمعی سرآمد و الگو در صنایع کشتی سازی، سکوسازی، ترمینال های نفتی و معدنی در منطقه خلیج فارس باشد.

پایان خبر /