با تلاش ضربتی پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان بندرلنگه یک قاچاقچی مواد مخدر و سوداگر مرگ شناسایی و دستگیر و 250 کیلو تریاک کشف شد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان بندرلنگه در تشریح این خبر بیان داشت : مامورین انتظامی پاسگاه دهنو مراغ این شهرستان در اجرای ایست وبازرسی مقطعی وکنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودروی پژو پارس که ازسمت کافه مراغ به سمت خور در حرکت بود مشکوک شده ودستور توقف دادند.

سرهنگ محمد امین نوروزی افزود : راننده خودرو با مشاهده مامورین اقدام به فرار کرد که پس از تعقیب و گریز طولانی، متهم درداخل روستا با تخلیه یک محموله در کناریک آب انبار در داخل علف زارها متواری گردید.

وی اظهار داشت : با تلاش همه جانبه صورت گرفته و باهمکاری پلیس مبارزه باموادمخدر و پاسگاههای انتظامی رستاق،مقام وچارک این شهرستان خودرو متوقف و راننده آن دستگیر ودر بازرسی از محل مقدار ۲۵۲ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک در داخل علف زار ها کشف و ضبط شد.

این مسئول انتظامی خاطر نشان کرد : متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی و تلاش ماموران برای شناسایی و دستگیری دیگر عاملان قاچاق این محموله مواد مخدر ادامه دارد.

پایان خبر /