کاندیدای مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه به عنوان یک نامزد انتخابات مجلس خبرگان رهبری به صورت فرامذهبی عمل خواهم کرد، گفت: از ظرفیت های همه اقوام از قبیل شیعه و اهل تسنن استفاده خواهم کرد و به هیچ عنوان بین مذاهب و مردم شرق و غرب استان در جهت پیگیری مشکلاتشان تبعیض قائل نمی شوم.

به گزارش صبح دریانیوز،حجت الاسلام و المسلمین محمد ابراهیمی کاندیدای مجلس خبرگان رهبری در نشست خبری اظهار داشت: با توجه به مشکلات ۸ سال گذشته در هرمزگان و همچنین نبود یک نماینده مجلس خبرگان رهبری از استان، بنده برای حضور در انتخابات مجلس خبرگان احساس تکلیف کردم.

وی بیان داشت: افراد زیادی همیشه می گفتند هرمزگانی ها کسی را ندارند که نامزد مجلس خبرگان رهبری شود ولی من به عنوان یک جوان هرمزگانی از محروم ترین منطقه کشور «بشاگرد» ثابت کردم که می توانیم کاندیدای مجلس خبرگان رهبری باشیم و این مایه مباهات ماست.

به گفته وی، اگر مردم شریف استان هرمزگان به من اعتماد کنند برنامه های مهمی برای هرمزگان دارم که هم اکنون برخی از برنامه ها را برایتان عنوان خواهم کرد.

ابراهیمی در ادامه گفت: از آنجایی که من در دل محرومیت استان بدنیا آمده و بزرگ شده و با سختی درس خواندم، یکی از مهمترین برنامه های من برای استان هرمزگان این است که گوش شنوا و صدای رسای مردم باشم و برای پیشرفت استان تلاشم را خواهم کرد.

این کاندیدای مجلس خبرگان رهبری با ضمن اشاره به وظیفه و تعهد مجلس خبرگان، افزود: وظیفه مجلس خبرگان این نیست که مشکلات مردم را حل کند بلکه این وظیفه در قانون اساسی ذکر شده است که شامل انتخاب رهبری و نظارت بر رهبری است اما ظرفیت های مغفول دیگری نیز برای مجلس خبرگان رهبری وجود دارد که اگر مردم به من اعتماد کنند از این ظرفیت ها برای پیشبرد اهداف استان استفاده خواهم کرد.

وی با تاکید براینکه به مردم قول می دهم که در راستای پیگیری مشکلات شان نهایت تلاش را انجام دهم، اظهار کرد: به عنوان نامزد انتخابات مجلس خبرگان رهبری، فراجناحی و فراحزبی عمل می کنم در واقعیت من متعلق به مردم هستم.

داوطلب مجلس خبرگان رهبری با اشاره به برنامه های خود، ابراز داشت: همانگونه که مقام معظم رهبری به منزله پدری برای مردم ایران است من تمام تلاشم را می کنم که برای مردم هرمزگان به مانند یک پدر باشم و در جهت پیشبرد اهداف استان عمل کرده و مردم، مسئولین، علما، اساتید، نخبگان و نمایندگان مجلس را با هم متحد خواهم کرد.

وی در ادامه بیان برنامه های خود خاطرنشان کرد: تمام تلاشم بر این است که از ظرفیت های نخبگان بومی و غیر بومی ماندگار دلسوز در جهت توسعه هرمزگان بهره مند شوم و مسئله مدیران پروازی را به یک معضل پیگیری می کنم و جلوی این تبعیض ها را خواهم گرفت.

این داوطلب مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه جایگاه علمی هرمزگان در شان مردم جنوب نیست، تصریح کرد: یکی دیگر از برنامه های بنده این است که جایگاه علمی استان را بالا ببرم، با نگاهی دقیق به استان های همجوار در مییابیم که در آن مناطق علما و نخبگان و اساتید زیادی وجود دارد اما ناگفته نماند در استان هرمزگان علما و نخبگان است اما از ظرفیت آنها استفاده نمی شود.

وی، توضیح داد : در پاسخ به مطالبی در فضای مجازی مبنی بر اینکه یک جوان نباید نماینده مجلس خبرگان رهبری شود، منتشر شده بود، باید بگویم که بنده ۴۰ سال سن دارم و سخت تلاشم را خواهم کرد، مجلس خبرگان رهبری باید پوست اندازی کند و از ظرفیت جوانان انقلابی استفاده شود.

ابراهیمی در پایان مطرح کرد: من به تمام مشکلات مردم حوزه شرق و غرب استان آگاهی کامل دارم چون صاحب تربیون نبودم کسی من را نمی شناخت.

پایان خبر/