رییس اداره گاز شهرستان بستک گفت: تمامی مددجویان کمیته امداد شهرستان براساس بند د تبصره قانون بودجه سال ۹۴ در جهت حمایت از قشر آسیب پذیر مددجویان کمیته امداد و بهزیستی از پرداخت حق انشعاب گاز معاف هستند و همچنین مددجویان می توانند به منظور اجرای لوله کشی گاز خانگی با مراجعه به اداره گاز شهرستان از مزایای وام قرض الحسنه به مبلغ یکصد میلیون ریال بهره مند گردند.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز،، رییس اداره گاز شهرستان بستک با هدف افزایش تعامل بیشتر در راستای ارائه خدمات مطلوب و استمرار بهره مندی خانواده های نیازمند کمیته امداد از انشعاب گاز رایگان با رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان بستک دیدار و گفتگو کرد.

عبدالرحمن خفته دل اظهار داشت: این دیدار با هدف همکاری و تعامل در پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ۱۰ میلیون تومانی لوله کشی گاز خانگی از سوی شرکت گاز هرمزگان و پرداخت وام بلاعوض از سوی کمیته امداد شهرستان به منظور کمک به مددجویان این نهاد در اجرای لوله کشی گاز خانگی صورت گرفته است.

خفته دل افزود: تمامی مددجویان کمیته امداد شهرستان براساس بند د تبصره قانون بودجه سال ۹۴ در جهت حمایت از قشر آسیب پذیر مددجویان کمیته امداد و بهزیستی از پرداخت حق انشعاب گاز معاف هستند و همچنین مددجویان می توانند به منظور اجرای لوله کشی گاز خانگی با مراجعه به اداره گاز شهرستان از مزایای وام قرض الحسنه به مبلغ یکصد میلیون ریال بهره مند گردند.

رییس کمیته امداد شهرستان نیز گفت: تامین گاز خانگی یکی از نیازهای اساسی خانوارهای نیازمند کمیته امداد است که این نهاد براساس وظیفه حمایتی خود، نیازهای مددجویان تحت حمایت خود را در زمینه گازکشی منازل مورد دقت قرار داده و با استفاده از امکانات بودجه ای و کمکهای مردمی و غیره با تمام توان در راستای رفع این نیاز تلاش نموده است.

جواد رستمی زاده خاطرنشان کرد: با توجه به گستردگی محرومیت و محدودیت منابع، فاصله زیادی تا رفع نیاز کامل این بخش از مددجویان وجود دارد.

در پایان دو طرف با تاکید بر همکاری همه جانبه در راستای اعطای تسهیلات ابراز امیدواری کردند که این همکاری ها در جهت ایجاد توانمند سازی خانواده های نیازمند در آینده نیز ادامه پیدا کند.

انتهای پیام