با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان، رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت هرمزگان و جمعی مدیران صنایع غرب اولین نمایشگاه دوخت و صنعت در هتل همای بندرعباس افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، رئیس سازمان صمت  هرمزگان در حاشیه این نمایشگاه ، گفت : این نمایشگاه با هدف حمایت از تولید کنندگان استان هرمزگان و ایجاد ارتباط بین تولیدکنندگان پوشاک و صنایع برپا شده است.

خلیل قاسمی ،افزود: در بخش صنعت اشتغال بیش از ۸۰ هزار نفری را به فراخور واحدهای کوچک، متوسط و بزرگ صنعتی داریم که این واحدها در محیط کار باید لباس متناسب با آن محیط را داشته باشند.

قاسمی تصریح کرد: با کمک تولید کنندگان پوشاک استان و نیاز صنایع به لباس کار، جهت مدیریت این بازار در استان هرمزگان، این نمایشگاه در فضای محدود طراحی شد تا تولید کنندگان توانمندیهای خود را عرضه کنند.

وی، اضافه کرد : از طرفی صنایع می توانند با توجه به کیفیت و مشخصاتی که مد نظرشان است به تولیدکنندگان اعلام کنید.

این مسئول  دیگر هدف این نمایشگاه را افزایش سهم بازار در این عرصه مطرح کرد و افزود: کیفیت تولید پوشاک استان نه تنها در حوزه لباس کار بلکه اعم از لباسهای مجلسی، پوشاک خانواده ، فرم مدارس و لباسهای بیمارستانی قابل رقابت است.

رئیس سازمان صمت هرمزگان از اصحاب رسانه خواست تا مثل همیشه که در کنار حوزه تولید بوده اند و توجه ویژه ای به آن داشته اند به حوزه تولید پوشاک نیز توجه خاصی داشته باشند.

گفتنی است،  این نمایشگاه در تاریخ های یکم و دوم اسفندماه پذیرای عموم و مراکز صنعتی، خدماتی و اداری است و مردم می توانند در ساعات ۹ الی ۲۱ با مراجعه به هتل هما بندرعباس از تولیدات البسه استان دیدن کنید.

انتهای خبر /