نماینده استان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی در بیست و چهارمین جشنواره خیرین مدرسه استان با اشاره به اینکه خداوند دو موضوع و امانت در نزد انسان قرار داده است که یکی فرزند و دیگری مال است ، اظهار داشت: خیرین دل و فکر بسیار بزرگی دارند که بخش اعظمی از مال خود که امانت خداوند نزد آنها است را به دانش آموزان هدیه می دهند.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، احمد مرادی گفت: مجلس شورای اسلامی در برنامه ششم توسعه دولت را مکلف کرده است که اگر خیرین ۵۰ درصد از پروژه را انجام داده‌اند باید دولت به سرعت مابقی کار را به سرانجام برساند و در کنار خیرین حضور پیدا کند.

وی بیان کرد: ظرفیت استان هرمزگان بیش از این است و بسیاری از خیرین که در استان وجود داشته گمنام هستند.

نماینده استان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: آموزش و پرورش و نوسازی مدارس باید از هرگونه حاشیه دور باشد چرا که حرکت آنها را کند و مختل می‌کند و به آموزش و تعلیم و تربیت آسیب وارد می‌کند .

احمد مرادی خاطرنشان کرد: باید از داشته‌های خود حراست و قدردانی کنیم و امسال افرادی مانند مرحوم خطیبی زاده که کارهای بزرگ برای استان هرمزگان انجام داده است باید قدردانشان باشیم .

مرادی بیان کرد: تمام خیرین عمر و وقت و علاقه دنیایی خود را کنار گذاشتند و این خدمات بزرگ را به همنوعان خود انجام دادند که قابل ستایش هستند و کار بزرگی است .

وی خاطرنشان ساخت: صنایع بزرگی در استان هرمزگان وجود داشته که جا دارد به مسئولیت های اجتماعی خود به ویژه ساخت مدارس استان، استاندارد سازی و ایمن سازی و تجهیز مدارس ورود کنند.

انتهای پیام