رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: طرح جدایی پارسیان از هرمزگان و اتصال آن به استان فارس، طرحی بود که در دولت قبل مطرح و از جمله تصمیمات غیرکارشناسانه ای است که می بایست دولت جدید در این زمینه ورود نکند.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، فاطمه جراره در دهمین جلسه علنی شورای شهر بندرعباس در مورد جدایی پارسیان از هرمزگان گفت: طی چند روز گذشته مردم استان هرمزگان نگرانی هایی را در خصوص جدایی پارسیان از استانمان عنوان کردند که از رئیس جمهور و هئیت دولت درخواست داریم با اقدام لازم آرامش را به مردم هرمزگان بر گردانند.

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس توضیح داد  : طرح جدایی پارسیان از هرمزگان و اتصال آن به استان فارس، طرحی بود که در دولت قبل مطرح و از جمله تصمیمات غیرکارشناسانه ای بود که باید دولت جدید در این زمینه ورود نکند بنابراین مردم استان ثابت کرده اند که ذره ذره هرمزگان از جاسک تا پارسیان متعلق به هرمزگان است.

جراره عنوان کرد: از تلاش و زحمات بانوان سلطانی زاده و زینلی که به نمایندگی از همه بازیکنان تیم فوتبال ساحلی شهرداری بندرعباس در این جلسه حضور دارند قدردانی می کنم بنابراین برای هفتمین سال پی در پی به مقام قهرمانی لیگ برتر کشور دست پیدا کردند.

وی عنوان کرد : یکی از دغدغه های اصلی بانوان ورزشکار در شهر بندرعباس عدم وجود مدرسه فوتبال ساحلی است که شهرداری و ادارات متولی باید در زمینه احداث مدرسه فوتبال ساحلی اقدام کنند و با  پتانسیلی که در بانوان هرمزگانی وجود دارد حتی شاهد پیشرفت های بیشتری هم از سوی آنها خواهیم بود.