مدير ارتباطات و روابط بين الملل شهرداري اعلام كرد : اين جشنواره در راستاي مشاركت اصحاب رسانه و خبر در توليد محتوا و كمك به اطلاع رساني فني و استفاده از ظرفيت هاي نو و تازه ارتباطي در فرايند ارتباطات موثر با مخاطبان و جامعه هدف برگزار ميشود.

به گزارش صبح دریانیوز ، مریم پاسالار افزود : ارتباطات فراگیر و برجسته سازی فرایند موثر واستفاده از دیدگاهای شهروندان و اصحاب رسانه یک هدف والا و کاربردی در این جشنواره برای استفاده از نقد موثر پیشنهادات تازه و نو و ایده پردازی‌های جدید برای رشد و توسعه پایدار شهر است.

در فراخوان جشنواره آمده که دومین جشنواره رسانه ای گمبرون شهر در بهمن ۱۴۰۲ برگزار می شود و رویکرد آن شناسایی و معرفی استانداردهای رسانه ای، ایجاد رقابت سالم به منظور ارتقای استانداردهای رسانه ای، ارج نهادن به تلاش ها و فعالیت های اصحاب رسانه در حوزه شهر ی و محیط زیست و آشنایی با ظرفیت ها و استعدادهای درخشان در رسانه های مکتوب و الکترونیکی و بهره گیری از این ظرفیت ها در توسعه شهر استفاده از نقد منصفانه اصحاب رسانه در پیشبرد اهداف بلند مدت و کوتاه مدت شهرداری بندرعباس است.

بخش های اصلی جشنواره نیز شامل مصاحبه، گزارش‌های خبری تحلیلی، یادداشت، گزارش‌های تصویری و مستند خبری و در بخش های ویژه نیز شهر دوستدار کودک، شهر خلاق، محیط زیست شهری، عمران و آبادانی، شهر هوشمند و الکترونیک، هویت و کالبد شهر، ترافیک و حمل و نقل، فرهنگ شهروندی در نظر گرفته شده است.

مهلت ارسال آثار به این جشنواره نیز از ۱۵ آبان ماه الی ۳۰ آذر ماه ۱۴۰۲ (اختتامیه جشنواره در دهه فجر برگزار که تاریخ دقیق آن متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد)

رسانه‌های واجد شرایط: انواع رسانه های رسمی (چاپی شامل: روزنامه‌ها، هفته‌نامه‌ها، ماهنامه، فصلنامه، سالنامه و گاهنامه و…) و الکترونیک (برخط و غیر برخط شامل خبرگزاری‌ها، پایگاه‌های خبری و …) هستند و ضوابط و مقررات جشنواره بر این است که آثار ارسالی با فرمت WORD با ذکر نام و نام خانوادگی صاحب اثر و رسانه ارسال شود. هر فرد میتواند در یک بخش از جشنواره شرکت نماید.

آثار ارسالی باید در بازه زمانی آبان ۱۴۰۲ تا دی ۱۴۰۲تولید شده باشد و آثار ارسالی پیش از این نباید در جشنواره ای شرکت کرده باشند.

سطح برگزاری جشنواره نیز در محدوده شهر بندرعباس و آدرس پستی: بندرعباس، بلوار امام خمینی (ره)، حد فاصل میدان ابوذر و انقلاب، شهرداری مرکزی، کد پستی ۹۷۸۴۹- ۷۹۱۴۶ و پست الکترونیک جشنواره نیز Gamberonshahrfilm@gmail.com و شماره تماس  نیز ۳۲۲۴۴۹۹۱- ۰۷۶ اعلام شده که علاقمندان می توانند آثار خود را تا تاریخ اعلام شده به صورت حضوری به دبیرخانه جشنواره واقع در واحد روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری بندرعباس، یا به صورت الکترونیک به آدرس پست الکترونیک شهرداری ارسال کنند.

پایان خبر /