مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان از نخستین مرحله توزیع لوازم ضروری خانگی از مساعدت بنیاد مستضعفان بین خانواده های آسیب دیده ناشی در شهرستان میناب خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز،جلیل تراهی در این خصوص اظهارداشت: نخستین مرحله توزیع کالا از لوازم ضروری خانگی در مناطق سیل‌زده از محل اعتبارات بنیاد مستضعفان برای جبران خسارت سیل به مددجویان کمیته امداددر شهرستان‌ میناب استان هرمزگان انجام شد.

تراهی به مساعدت ۲۴ میلیارد تومانی بنیاد مستعضفان اشاره و افزود: کالاهای اساسی زندگی در این مرحله شامل: کولر، یخچال، اجاق گاز، تلویزیون، فرش ، پتو و بخاری بوده است که بین خانواده های شناسایی شده از خسارت سیل استان در شهرستان میناب توزیع گردید.

وی یادآور شد: با هماهنگی مجموعه نهادهای خدمت‌رسانی، دستگاه‌های اجرایی و نهادهای حمایتی به دنبال این هستیم که ان‌شاءالله بتوانیم یک عدالت توزیعی در بحث ارائه خدمت به خانواده‌های خسارت‌دیده در مناطق سیل‌زده شرق استان داشته باشیم.

مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان تصریح کرد: با همکاری قرارگاه پیامبر اعظم(ص) بالغ‌بر ۱۰ هزار قلم کالای اساسی زندگی به چهار هزار و ۶۷۶ خانوار در مناطق آسیب دیده از سیل اخیر تا پایان ماه جاری توزیع می گردد.

انتهای پیام