معاون صنایع کوچک شرکت شهرکهای صنعتی هرمزگان عنوان کرد : پرداخت تسهيلات توسط صندوق ضمانت سرمايه گذاري صنايع كوچك از رسالت جديد اين صندوق است.

به گزارش صبح دریانیوز ، احسان بخرد در این زمینه توضیح داد : صندوق ضمانت سرمایه گذاری علاوه بر صدور ضمانت نامه در سال ۱۴۰۱ برنامه جدیدی جهت پرداخت تسهیلات فراهم کرده است.

بخرد افزود : این تسهیلات تا سقف ۵۰ میلیارد ریال در قالب سرمایه در گردش برای تامین مالی واحدهای دارای پروانه بهره برداری قابل اعطا است.

وی عنوان کرد : از مهمترین مزیت های این طرح پذیرفتن محل اجرای طرح به عنوان وثیقه است که صندوق ضمانت با صدور ضمانت نامه به نفع بانک سپه این امر را تسریع می بخشد.

معاون صنایع کوچک شرکت شهرکهای صنعتی هرمزگان تصریح کرد : متقاضیان می توانند برای دریافت تسهیلات به سامانه صندوق ضمانت سرمایه گذاری به آدرس www.sif.ir مراجعه و درخواست خود را ثبت و سپس مدارک و مستندات را در سامانه بارگذاری نمایند و در مرحله بعد توسط کارشناس و نماینده صندوق بررسی در صورت عدم مشکل مراحل بعدی در صندوق طی می شود.

گفتنی است ، متقاضیان میتوانند جهت بررسی اولیه و مشخص شدن میزان تسهیلات دریافتی، آخرین اظهارنامه مالیاتی را به شرکت شهرکهای صنعتی ارسال و در مرحله بعد در سامانه ثبت نمایند.

پایان خبر /