نشست شورای هماهنگی دستگاه‌های تابعه وزارت اقتصاد در هرمزگان با حضور مجمع نمایندگان استان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، در این نشست ابتدا مهدی دسینه نماینده وزیر و مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان ضمن تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) به ارائه گزارش عملکرد دستگاه‌های تابعه وزارت اقتصاد در استان پرداخت.

دسینه ضمن قدردانی از همکاران دستگاه‌های تابعه وزارت اقتصاد و همچنین بانک های استان، حضور نمایندگان مردم شریف استان در مجلس شورای اسلامی را در این نشست نشاندهنده اهتمام به مسایل کلیدی استان دانست.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت تدوین برنامه هفتم توسعه و نگاه ویژه به استان در حوزه اقتصاد دریا محور پرداخت.

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان با اشاره به بهبود فضای کسب و کار در استان به تبیین عملکرد درگاه ملی مجوزها اشاره و آن را شایسته تقدیر دانست.

دسینه با اشاره به اهمیت این درگاه در حذف امضاهای طلایی و جلوگیری از ایجاد گلوگاه‌های فساد این رویداد را گامی بلند در تحقق تسریع اخذ مجوزها و ایجاد رضایتمندی هموطنان و از کارهای بزرگ دولت و مجلس خواند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به نگاه ویژه استاندار محترم در حوزه مولدسازی دارایی های دولت در راستای تکمیل پروژه های نیمه تمام عمرانی از جمله تکمیل بیمارستان های استان، حل مشکل آب، راههای حادثه خیز و ساخت مدارس پرداخت که قطعا این امر موجب گشایش های خوبی در استان خواهد شد.

نماینده وزیر اقتصاد در استان هرمزگان در بخش پایانی سخنان خود به ارائه عملکرد حوزه های امور مالیاتی، گمرکات هرمزگان، بیمه ها ،بورس و بانک‌ها پرداخت و از همکاری های مؤثر صورت گرفته در حوزه های مختلف قدردانی کرد.

در پایان این نشست اعضای مجمع نمایندگان استان هرمزگان به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند و ضمن مثبت قلمداد کردن عملکرد وزارت اقتصاد در استان هرمزگان از مدیران دستگاه‌های تابعه این وزارت در هرمزگان قدردانی کرده و مدیران اقتصادی استان را امانت دارانی شایسته برای دولت برشمردند و از آمادگی و همکاری خود برای حل مسائل استان تاکید نمودند.

پایان خبر /