فرماندار بندرعباس گفت : در راستای عمران و آبادانی روستاها و محرومیت‌زدایی نقاط مختلف روستایی ، ۲۲۰ میلیارد ریال اعتبار برای روستاهای فاقد دهیاری شهرستان بندرعباس اختصاص داده شده است.

به گزارش صبح دریانیوز ، محمد مرودی در جلسه کمیته برنامه‌ریزی و توسعه شهرستان بندرعباس با اشاره به رویکردهای دولت سیزدهم و نگرش استاندار محترم در زمینه محرومیت‌زدایی،و برقراری عدالت اجتماعی افزود : در راستای عمران و آبادانی روستاها و محرومیت‌زدایی نقاط مختلف روستایی، به میزان ۲۲۰ میلیارد ریال اعتبار برای روستاهای فاقد دهیاری شهرستان بندرعباس اختصاص شده است.

مرودی با اشاره به اینکه بازسازی قنوات ۲ روستا در دستور کار کمیته برنامه ریزی است ، افزود : هزینه تامین آبرسانی به ۷ روستای فاقد دهیاری از محل این اعتبارات تامین شده است.

وی ادامه داد : بازگشایی و احداث راه ۱۰ روستا و همچنین اجرای طرح هادی و بهسازی معابر ۲۰ روستای فاقد دهیاری در دستور کار قرار دارد که انشالله به زودی شاهد اتفاقات خوبی در حوزه راه و بهسازی معابر خواهیم بود.

فرماندار بندرعباس در پایان مطرح کرد : با توجه به نیاز برخی روستاها به اصلاح و بازسازی شبکه برق و روشنایی معابر ، اعتبار برای ۱۲ روستا نیز تامین گردیده است.

پایان خبر /