مدیرعامل شرکت پالایش گازسرخون وقشم، از مشارکت و پیشرفت و توسعه این شرکت به جهت پیشبرد برنامه های مسئولیت اجتماعی در عرصه آموزشی استان هرمزگان خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریا نیوز، محمدحسین نوروزی بیان کرد: در راستای پیشرفت و توسعه مسئولیت اجتماعی بعنوان یکی از اهداف و ارزش های سازمانی با همکاری واحدهای مختلف در عرصه آموزشی استان هرمزگان خدمت رسانی انجام پذیرفت.

وی در ادامه افزود : باعنایت فرمایشات مقام معظم رهبری مدظله العالی در خصوص کمک به آسیب دیدگان اقتصادی ناشی از ویروس کرونا، بار دیگر شرکت پالایش گازسرخون وقشم در اقدامی خداپسندانه بسته های آموزشی را تهیه و در بین دانش آموزان روستای محروم استان هرمزگان و بالاخص روستاهای همجوار پالایشگاه توزیع گردیده، و بدنبال آن در بهبود و ارتقا دانش و آموزش جامعه مشارکت نمودند.

این مقام مسئول با بیان اینکه کمک و همدلی ریشه در معنویت و خداباوری دارد؛ افزود: این شرکت در حوزه  مسئولیت های اجتماعی پیشرو بوده ، و در حال حاضر نیز در عرصه های مختلف معیشتی، درمانی، آموزشی و… با تمام توان به صحنه آمده، تا در راستای کمک و مساعدت به نیازمندان که به دلیل شیوع ویروس کرونا، خانواده های آنها در معرض آسیب قرار گرفته است ، اقدام شایسته انجام داده است.

نوروزی اظهار داشت: پالایشگاه گاز سرخون در سنگر اقتصادی کشور، همواره به جهت ایفای مسئولیت های اجتماعی در بخش های متعدد جامعه همواره در مسیر کمک به هموطنان فعال و پیش قدم بوده و بار دیگر با اهدای بسته های آموزشی چراغی سرشار از خوشحالی و سرور در دل دانش آموزان محروم روشن ساختند.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز سرخون و قشم با اشاره به اینکه این مجموعه همواره از سوی مقامات ارشد استانی ونهادهای مختلف مورد تقدیر قرار گرفته، افزود: این شرکت بهمراه کارکنان و خانواده های آنان همیشه بصورت خود جوش در کارهای خداپسندانه و خیریه و همچنین ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری به جهت مشارکت در امر امید و همدلی بالاخص از زمان شیوع ویروس کرونا در جامعه پیشرو بوده است.