وزیر بهداشت که به عنوان نماینده رئیس جمهور به شرق استان هرمزگان سفر کرده است وارد شهرستان جاسک شد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز، بهرام عین‌اللهی در ابتدای سفر ضمن گفتگو با مردم در جلسه شورای اداری این شهرستان حضور یافت تا دغدغه‌های مسئولان و نمایندگان مردم و سرمایه گذاران را در بخش‌های مختلف بشنود.

عین‌اللهی در این سفر قرار است ظرفیت‌ها، مشکلات و چالش‌های پیش روی شهرستان جاسک را رصد و آنها را به رئیس جمهور گزارش دهد.

وی در جلسه شورای اداری بیان کرد: منطقه مکران یکی از مناطق مستعد توسعه است که بایستی زیرساخت‌های لازم در آن ایجاد شود.

عین‌اللهی افزود: این شهرستان با توجه به ساختار جمعیتی به مراکز درمانی و بهداشتی بیشتری احتیاج دارد و نیاز است این دغدغه مهم مردم پوشش داده شود.

وی گفت: یکی از برنامه‌ها در منطقه مکران استقرار جمعیت بیشتر در سواحل این منطقه است و البته پیش نیاز این امر هم توجه به زیرساخت‌ها و تامین نیازهای عمومی مردم از جمله در حوزه درمان است.

وزیر بهداشت با اشاره به وضعیت کرونایی کشور تصریح کرد: در استان هرمزگان مشکلی خاصی وجود ندارد و در شرق این استان نیز باید مراقبت بهداشتی زیاد شود تا درگیر بیماری کرونا و سویه جدید نشود.

وی ادامه داد: در این شهرستان در بحث خانه‌های بهداشت اقدامات خوبی شده اما یک مسئله ای که وجود دارد بحث پراکندگی جمعیت است و اگر بتوانیم کانون جمعیتی برای افزایش خدمات ایجاد کنیم قطعا می‌توان سطح خدمات را افزایش داد.

عین اللهی بعد از شهرستان جاسک به شهرستان سیریک خواهد رفت و در جمع مردم حضور خواهد یافت.

انتهای پیام