سرپرست مرکز فوریت‌های پزشکی و اورژانس ۱۱۵ شهرستان بندرلنگه گفت : تصادف شاخ به شاخ ۲ دستگاه تریلی حمل گاز در مسیر بندرلنگه - پارسیان ، چهار مصدوم داشت.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، محمد رُستاقی افزود : این حادثه در ساعت ۰۳:۱۱ دقیقه بامداد امروز به اوژانس شهرستان بندرلنگه اطلاع داده شد که ۲ دستگاه آمبولانس شامل یک دستگاه آمبولانس از بندر مغویه و یک دستگاه آمبولانس از شهر بندرلنگه به محل حادثه اعزام شد.

وی ادامه داد : عوامل اورژانس به چهار مصدوم این تصادف را که شامل ۲ رانند و ۲ شاگرد این کامیون‌ها می‌شوند امدادرسانی اولیه انجام داده و سپس برای مداوای بیشتر به بیمارستان شهدای این شهرستان منتقل کردند.

سرپرست مرکز فوریت‌های پزشکی و اورژانس ۱۱۵ شهرستان بندرلنگه اضافه کرد : حال عمومی مصدومان خوب بوده و دچار صدمه‌ها و شکستگی‌هایی شده‌اند اما خوشبختانه آسیب‌های جدی ندیده‌اند.

رُستاقی با تاکید بر اینکه افراد مقررات رانندگی و ایمن راندن را برای سلامت خود و دیگران رعایت کنند، گفت :‌ براساس اطلاعات بدست آمده یکی از این کامیون‌ها حامل گاز بوده و کامیون دیگر خالی بوده است.

براساس اطلاعات منتشره در این خصوص، دو تریلی حمل گاز LPG در محور ترانزیتی بندرلنگه به پارسیان حوالی جاده مغوئیه به دیوان به صورت شاخ به شاخ به یکدیگر برخورد کردند که یکی از تانکرها دچار حریق شد که نیروهای امداد آتش نشانی بندرلنگه به محل اعزام شده و به اطفاء حریق پرداختند.

شهرستان بندرلنگه با ۱۵۹ هزار نفر جمعیت در غرب هرمزگان واقع شده و تا مرکز بندرعباس ۲۴۰ کیلومتر فاصله دارد.

پایان خبر /