مشاور شرکت فولاد هرمزگان گفت: در میان شرکت‌های فولادی نیز فولاد هرمزگان یکی از پیشروترین شرکت‌ها در زمینه استفاده از ظرفیت نظام پیشنهادها به شمار می‌رود و این شرکت حتی در بسیاری از حوزه‌های این نظام، در کشور سردمدار بوده است

به گزارش صبح دریا نیوز، سعید فتح الهی راد، مشاور شرکت فولاد هرمزگان در نخستین همایش نظام پیشنهادها، به بیان مزایای استفاده از نظام پیشنهادها پرداخت و عنوان کرد: نظام پیشنهادها برای تغییر بنا نهاده شده و یک ابزار بسیار مفید در جلب مشارکت و بهبود مستمر است. در واقع نظام پیشنهادها یک سبک جدید کاری در دو سوی سازمان یعنی کارکنان و مدیران است. نظام پیشنهادها در سمت کارکنان به دنبال ایجاد انگیزه، خلاقیت، بهبودگرایی، حرکت رو به جلو و است. در سمت مدیران این نظام اهدافی مانند بهبود سازمانی، پویایی واحدها، افزایش مشارکت کارکنان، استفاده از خرد جمعی و دنبال می‌کند. تغییر سبک کاری در یک سازمان آسان به دست نمی‌آید و به عبارتی، نظام پیشنهادها برای حل چالش‌‌ها و سهولت فرایند‌های سازمانی پدید آمده است. برای دستیابی به اهداف نظام پیشنهادها، یکی از تکنیک‌های مهم برگزاری همایش و جشن است.

وی افزود: در میان شرکت‌های فولادی نیز فولاد هرمزگان یکی از پیشروترین شرکت‌ها در زمینه استفاده از ظرفیت نظام پیشنهادها به شمار می‌رود و این شرکت حتی در بسیاری از حوزه‌های این نظام، در کشور سردمدار بوده است. فولاد هرمزگان توانسته است از رودخانه ذهن کارکنان خود به صورت مستمر، ماهی‌های  بزرگ صید کند.

مشاور شرکت فولاد هرمزگان با اشاره به دستاوردهای این شرکت در نظام پیشنهادها، عنوان کرد: طی چهار سال اخیر حرکت‌های موثری در خصوص نظام پیشنهادها در فولاد هرمزگان انجام شد و امروز می‌توان با افتخار نخستین همایش و جشن نظام پیشنهادها را در این شرکت برگزار کرد. فولاد هرمزگان باید به دستاوردهای خود در نظام پیشنهادها ببالد. این شرکت در سال گذشته برای اولین بار در جشنواره ملی نظام پیشنهادها حضور یافت، به حق شایسته دریافت تندیس بلورین بود. در حالی که متولیان این جشنواره به شرکت‌هایی که برای نخستین بار در آن حضور می‌یابند، تندیس اهدا نمی‌کنند.

 فتح‌الهی راد در پایان تصریح کرد: عملکرد فولاد هرمزگان در یازدهمین جشنواره ملی نظام پیشنهادها به اندازه‎‌ای چشمگیر بود که داوران و متولیان آن را مجاب کرد که این شرکت مستحق دریافت تندیس بلورین است. امیدوار هستیم با این روند طی سال‌های آتی شاهد کسب تندیس‌های بهتر و حتی بالاترین سطح یعنی تندیس الماس از سوی فولاد هرمزگان باشیم.

پایان خبر /