معاون وزیر بهداشت در سفربه استان هرمزگان از مرکز خدمات جامع سلامت شهری الهیه بازدید و در جریان روند ارائه خدمت در ایام نوروز قرار گرفت.

به گزارش صبح دریانیوز، در راستای اجرای تسهیلات نوروزی و ارائه خدمات بهداشتی ودرمانی به شهروندان و مسافرین نوروزی در ایام تعطیلات نوروز ،  معاون وزیر بهداشت به همراه معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان و رییس مرکز بهداشت شهرستان بندرعباس  با حضور در مرکز  خدمات جامع سلامت الهیه شمالی ، روند ارائه خدمات را در این مرکز   بررسی کرده و ضمن قدردانی از کارکنان سال نو و ماه مبارک رمضان را به همکاران تبریک گفت .

دکتر حسین فرشیدی با اشاره به ضرورت ارائه خدمات مطلوب به گردشگران و مسافران نوروزی، بر اهمیت و ارتقای خدمات درمانی به آحاد جامعه به خصوص در ایام تعطیلات نوروزی تأکید کرد.

معاون وزیر بهداشت در بازدید از مراکز خدمات جامع سلامت شهری الهیه بر استقرار کامل برنامه سلامت خانواده و مراقبت فعال از همه گروه‌های سنی در استان هرمزگان تاکید کرد.

دکترعبدالجبار ذاکری گفت: مراکز  خدمات جامع سلامت  در ایام تعطیلات نوروزی به صورت آماده باش کامل بوده است  و به ارائه خدمات مورد نیاز شهروندان و مسافران نوروزی می‌پردازند.

پایان خبر/