سرپرست معاونت گردشگری اداره‌کل میراث‌ فرهنگی ، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان از شناسایی 3 اقامتگاه سنتی دارای قابلیت تبدیل شدن به اقامتگاه سنتی در بندر خمیر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، عباس رئیسی با بیان این مطلب افزود : شهرستان بندر خمیر به دلیل دارا بودن جاذبه‌های طبیعی همواره مورد توجه بسیاری از گردشگران و طبیعت گردان است که بر همین اساس با همکاری شهرداری بندر خمیر ، ۳ خانه سنتی در این شهر برای توسعه گردشگری شناسایی‌ شده است.

وی با اشاره به اینکه طی بازدید از بندر خمیر از ۵ پروژه گردشگری در حال ساخت این شهر نیز بازدید شد ، افزود : این پروژه‌ها شامل سه سفره‌خانه سنتی و ۲ اقامتگاه سنتی بود که از نزدیک موانع و مشکلات پیش روی این پروژه‌ها بررسی شد.

سرپرست معاونت گردشگری اداره‌کل میراث‌ فرهنگی ، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان افزود : همچنین از مسیر گردشگری این شهر نیز بازدید شد که این مسیر به همت شهرداری بندر خمیر به‌ صورت سنتی در این شهر ایجاد شده است.

رئیسی تصریح کرد : شاهد رشد زیرساخت‌های گردشگری در شهرستان بندر خمیر هستیم که با توسعه زیرساخت‌های گردشگری ، میزان رضایت گردشگران نیز افزایش می‌یابد و توسعه گردشگری این شهرستان را به دنبال دارد.

انتهای پیام