مشکلات طرح نهضت ملی مسکن شهرستان میناب با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان به صورت میدانی پیگیری شد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان در بازدید از پروژه طرح نهضت ملی مسکن میناب موانع و مشکلات پیش روی این طرح در این شهرستان را با حضور فرماندار شهرستان میناب مورد بررسی قرار داد.

مهدی زندیه وکیلی در این بازدید تاکید کرد: کلیه شهرداران در خصوص آماده سازی اراضی نهضت ملی مسکن همکاری لازم با بنیاد مسکن و راه و شهرسازی داشته باشند. وی افزود: بنیاد مسکن و راه و شهرسازی سریعا نسبت به آماده نمودن طرح تفکیکی اراضی مورد نظر در هر شهر اقدام نمایند.

زندیه وکیلی درحاشیه این بازدید برخی از موانع و مشکلات را به مدیرکل بنیاد مسکن و معاون مدیرکل راه و شهرسازی ابلاغ و تصمیمات لازم نیز جهت رفع مشکلات اتخاذ شد.

مجید سلحشور فرماندار ویژه شهرستان میناب نیز در این بازدید گفت: همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان نسبت به اجرای طرح نهضت ملی مسکن و تسریع در روند آن پای کار بوده و آمادگی لازم جهت پیشبرد این طرح ملی هستند.

در ادامه این بازدید، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری از اراضی طرح نهضت ملی مسکن شهرهای میناب، زهوکی، بندزرک، کرگان بازدید میدانی کرد.

گفتنی است، در این بازدیدها رضایی مدیرکل دفتر فنی استانداری، نوری زاده مدیرکل بنیاد مسکن، حاجبی معاون مدیرکل راه و شهرسازی استان و مسئولین شهرستان و محلی نیز حضور داشتند.

پایان خبر /