مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان گفت : یک میلیون و ۲۲۰ هزار و ۹۶ مسافر از ابتدای سال جاری تا کنون در بنادر شرق استان رفت و آمد کردند.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، حمیدرضا محمدحسینی تختی افزود : با افزایش روند مسافری در مسیرهای داخلی و بین‌المللی در مجموع یک میلیون و ۲۲۰ هزار و ۹۶ مسافر از ابتدای سال جاری تا کنون در بنادر شرق هرمزگان جابجا شده‌اند.

وی بیش‌ترین آمار رفت‌وآمد در مسیر بندر شهید حقانی به بنادر شهید ذاکری(قشم) و هرمز به میزان ۸۴۶ هزار و ۴۸۹ هزار مسافر اعلام کرد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۱ درصد افزایش داشته است.

مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان گفت: در این مدت ۳۶۷ هزار و ۶۱۶ مسافر نیز از طریق بندر هرمز به بنادر شهید ذاکری(قشم) و شهید حقانی رفت و آمد کردند که در مقایسه با سال گذشته ۲۷ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

محمدحسینی تختی گفت : با ادامه روند افزایش تردد در مسیر بین‌المللی بندر شهید باهنر و بندر شارجه، پنج هزار و ۹۹۱ مسافر از طریق این خط مسافری دریایی جابه‌جا شدند که در این بخش نیز افزایش ۳۰ درصدی به ثبت رسیده است.

وی تمامی ترددهای دریایی در بنادر شرق هرمزگان را منوط به شرایط جوی مناسب و ایمنی کامل شناور دانست و خاطرنشان کرد : هموطنان می‌توانند با شماره‌گیری تلفن گویا ۳۱۱۱ از وضعیت تردد شناورهای مسافری داخل استان اطلاع پیدا کنند.

پایان خبر /