رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک ، از وقوع یک تصادف مرگبار در شهرستان سیریک ، در محور سیریک به دوراهی روستای گونمردی خبر داد.

به گزارش صبح دریانیوز ، مجتبی مهتر پور به تشریح این حادثه پرداخت و بیان کرد : یک دستگاه خودرو پژو پارس و یک دستگاه خودرو تیبا ، بعد از دوراهی روستای گونمردی با همدیگر برخورد شدیدی می‌کنند که این برخورد باعث واژگونی هر دو خودرو می‌شود ، که به مرکز پیام اورژانس ۱۱۵ شهرستان سیریک گزارش شد ، که بلافاصله سه دستگاه آمبولانس ، از پایگاه شهری سیریک ، پایگاه جاده ای سیکویی و پایگاه گوان به محل حادثه اعزام شدند.

مهتر پور با بیان اینکه تیم‌های امدادی نیز بعد از دقایقی در صحنه حادثه حاضر شدند ، افزود : متاسفانه سطح برخورد خودروها با یکدیگر بسیار شدید بوده و این حادثه منجر به مصدومیت و فوتی ۵ نفر می شود که ۱ نفر از سرنشینان دو خودرو در دم فوت می شود، و از ۴ مصدوم اعزامی به بیمارستان سیریک ۳ مصدوم با توجه به شدت جراحات وارد شده هم فوت شدند.

وی اضافه کرد : یک نفر از مصدومین این حادثه پس از دریافت اقدامات درمانی لازم توسط کارشناسان اورژانس ۱۱۵ برای ادامه درمان به بیمارستان حضرت ابوالفضل(عج) شهرستان میناب منتقل شدند.

پایان خبر /