در ورزش یا حتی در هر ارگانی شخصی فعالیت می کند که جاهای خالی و نقص ها را با انجام به موقع و با تمام قطعیت دنبال می کند و به انجام می رساند.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریا نیوز، داشتن تخصص و تجربه لازم برای هماهنگی بین افراد ورزشی و غیر ورزشی ،مربیان ،داوران،بازیکنان و حتی برنامه های اعلام شده از سمت هیئت ها کارهایی است که هر روزه باید یک دبیر هئیت آن را پیگیری کند.

یوسف شبتاری،فوق لیسانس ادبیات با مدرک مربیگری B آسیایی فوتبال و سابقه مربیگری در لیگ استان و بازیکنی در تیم نائب قهرمان کشوری استان به عنوان یک ورزشکار و داشتن سابقه عالی در عرصه ورزش برای درک عرصه ورزش و ورزشکاران به مدت ده سال سابقه کار در هئیت انجمن‌های ورزشی استان هرمزگان به عنوان دبیر انجمن فعال است.

رئیس هیئت انجمن های ورزشی بیان کرد: محل زندگی شبتاری در شهرستان میناب است و هر روز با اشتیاق هر چه بیشتری این مسیر را طی می کند تا برای خدمت به ورزشکاران حاضر شود.

بختیار صالحی ادامه داد: شاید رشته ورزشی دبیر انجمن متفاوت از رشته های انجمن باشد، اما حضور چندین ساله در میادین ورزشی و داشتن اطلاعات اولیه در مورد هر رشته و شناخت کافی از مشکلات ورزشکاران به هیئت در امر بررسی و رسیدگی به مشکلات و کاستی های رشته ها کمک کرده است.

وی تصریح کرد: داشتن پیش زمینه های ورزشی برای دبیر انجمن یک مزیت است و وجود چنین شخصی در هیئتی که تعداد بالای رشته و ورزشکار دارد یک نقطه قوت است که بسیار جای شکر و قدردانی ویژه را دارد.

در پایان این مسئول بیان کرد: در تمام مدت ده ساله فعالیت شبتاری کارنامه درخشانی از خود به جای گذاشته است و در ادامه و تحقق اهداف و برنامه های مشخص شده هیئت همواره در کنار ورزشکاران و مسئولین کمیته بوده است و بدون هیچ درنگی کمک رسان و راهنما بوده است و همواره در کنار ما وظایف مشخص شده را به درستی و کامل انجام داده است.

قابل ذکر است وظایف مشخص شده در انجمن های ورزشی در چارت سازمانی ،اجرای تصمیمات رئیس هیات و(نائب رئیس)،انجام کلیه امور اجرایی هیات ،تهیه و تنظیم نامه ها و نظارت بر نگهداری سوابق و دفاتر و انجام امور مکاتبات و بایگانی مورد نیاز هیات ،تهیه و تنظیم تقویم ورزشی با کمک کمیته های مرتبط و بر مبنای تقویم ورزشی فدراسیون و ارائه آن به هیات رئیسه ،ابلاغ مصوبات هیات رئیسه به مراجع مختلف ،شرکت در جلسات کمیته ها برای هماهنگ نمودن امور و هدایت و حمایت لازم ،دبیر جلسات مجمع ( بدون حق رای ) دبیر جلسات هیات رئیسه ،انجام وظایف رئیس هیات در غیاب ایشان ،می باشد.

خبرنگار:سمیه عباسی