آئین تودیع فرماندار بندرعباس و معارفه سرپرست فرمانداری با حضور دکتر احسان کامرانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان برگزار شد.

به گزارش صبح دریانیوز، در این آیین که جمعی از مدیران اجرایی و معتمدین شهرستان نیز حضور داشتند، از خدمات محمد مرودی تقدیر و حبیب بهادری به عنوان سرپرست فرمانداری بندرعباس معرفی شد.

در ابتدای این مراسم دکتر کامرانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان طی سخنانی با اشاره به رشد شاخص اقتصادی استان در بندرعباس افزود: طبق آمار ظرف یکسال آینده استان هرمزگان به عنوان رتبه دوم اقتصادی کشور شناخته خواهد شد.

بهادری سرپرست فرمانداری بندرعباس نیز طی سخنانی در آیین معارفه بیان کرد:

تلاش ما تحقق برنامه‌های نظام اسلامی و دولت اسلامی است همینطور که تا الان در مجموعه شهرستانی اتفاق افتاده این موضوع را هم ادامه خواهیم داد.

وی تاکید کرد: قطعا در راستای تحقق برنامه‌های دولت سیزدهم گام بر می داریم زیرا گفتمان دولت سیزدهم، گفتمان فسادستیزی، عدالت محوری و مردم یاری است که قطعا این گفتمان در دستور کار ما خواهد بود و برای تحقق آن تلاش خواهیم کرد.

سرپرست فرمانداری بندرعباس تصریح کرد: سعی کنیم قبل از هر اقدامی مردم را اقناع کنیم، بایداقناع مردم در اولویت باشد با مردم حرف بزنیم قبل از اینکه بخواهیم اقدامی کنیم و مسئله‌ای را به وجود بیاوریم؛ از اقدامات سطحی جلوگیری کنیم مسائل و موضوعات را مسئله محور حل کنیم و نگاه مسئله محوری به موضوعات شهری و شهرستان داشته باشیم.

بهادری ادامه داد: از موقعیت ویژه شهرستان بندرعباس همه شما مطلع هستید؛ چه شهرستان و چه شهر بندرعباس دارای موقعیت استراتژیکی است چه از حیث سیاسی و امنیتی و چه مسائل اقتصادی و ما باید ارتباطمان با مردم را از شعار خارج کنیم و این ارتباط بایستی به صفت بارز ما تبدیل شود.

فرماندار سابق بندرعباس هم با قدردانی از تلاش‌ها و همکاری‌های مدیران این شهرستان گفت: رشد و توسعه و عمران و آبادانی بندرعباس خدمت بزرگی از سوی دولت و مجموعه نظام اسلامی در جهت نیل به جایگاه اصلی این شهرستان بوده است.

 گفتنی است،  حبیب بهادری طی حکمی از سوی استاندار هرمزگان به این سمت منصوب شده است و  علاوه بر فعالیت‌های متعدد فرهنگی و مذهبی، فعالیت‌های زیادی از جمله مدیرکلی دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری هرمزگان و مدیر شهرداری منطقه ۲ بندرعباس را در کارنامه خود دارد.

پایان خبر/