معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: رودان، شهرستانی عالم پرور در استان هرمزگان است که علمای بسیاری از این خطه در راه ترویج معارف دین مبین اسلام، تلاش و کوشش کرده اند.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز، علی رئوفی در آیین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان رودان که با حضور امام جمعه شهرستان رودان، مدیرکل حراست استانداری هرمزگان، اعضای شورای اداری و شورای تامین شهرستان رودان برگزار شد، عنوان کرد: شهرستان رودان، شهرستانی عالم پرور در استان هرمزگان است و عالمان بسیاری در این شهرستان تربیت و در ترویج معارف دین مبین اسلام، کوشا بوده اند.

 رئوفی افزود: مردم شهرستان رودان، مردمی متدین، انقلابی و حامی ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

 وی، تصریح کرد: رودان به عنوان یکی از قطب های مهم کشاورزی استان هرمزگان، ظرفیت های بسیاری برای سرمایه گذاری در این بخش دارد.

 رئوفی با اشاره به انتصاب آقاى عبدالرضا سالاری به عنوان سرپرست جدید فرمانداری شهرستان رودان، افزود: تغییرات با روی کار آمدن دولت های جدید، امری معمول با هدف تسریع در پیشبرد و اجرای برنامه های دولت است.

 وی افزود: رمز موفقیت فرمانداران در پیشبرد امور شهرستان ها در گروی همراهی، همدلی و بهره گیری از مشارکت همگانی است.

 رئوفی، خاطرنشان کرد: مدیران به ویژه فرمانداران در پیشبرد امور شهرستان ها سعه صدر را سرلوحه کار خود قرار دهند تا بتوانند با بهره گیری از تمام ظرفیت ها امور را به خوبی به پیش ببرند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگانب ا اشاره به آغاز فعالیت سامانه بارشی در استان، خاطرنشان کرد: فرمانداران کلیه شهرستان های تابعه استان با توجه به احتمال بارش شدید باران و سیلابی شدن رودخانه ها با فعالیت سامانه جدید بارشی، با بسیج کامل امکانات در آماده باش کامل بسر ببرند.

 شایان ذکر است، در این آیین عبدالرضا سالاری به عنوان سرپرست جدید فرمانداری شهرستان رودان معرفی و از زحمات مصطفی غلامپور فرماندار سابق این شهرستان، با اهدا لوح سپاس تقدیر بعمل آمد.

انتهای پیام