امام جمعه بندرعباس با صدور پیامی از حضور پرشور و دشمن شکن هرمزگانی در انتخابات ۱۱ اسفند و در پای صندوق‌های رای قدردانی کرد.

به گزارش صبح دریانیوز ، حجت الاسلام محمد عبادی‌زاده اظهار کرد : اینک که ملت بزرگ ایران با وجود تهاجم شدید و بی‌سابقه تبلیغاتی دشمنان به‌منظور مشارکت نکردن مردم پای صندوق‌های رای این توطئه دشمن را ناکام گذاشتند و برگ زرین دیگری در کارنامه جمهوریت نظام اسلامی رقم زدند، لازم می‌دانم به پیشگاه خداوند متعال سرتعظیم فرود آورده و از ملت بزرگ ایران به‌ویژه مردم استان هرمزگان به‌خاطر مشارکت بالای آنان قدردانی کنیم.

حجت الاسلام عبادی‌زاده بیان کرد : همچنین از همه مسئولان و دست اندرکاران برگزاری انتخابات در هیئت اجرایی و شورای نگهبان که با سلامت و امنیت فضای رقابتی را در انتخابات فراهم کردند، قدردانی کرده و ضمن تبریک به منتخبان مردم در مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری از همه آنان و مجلس و دولت مردمی انتظار می‌رود که با خدمتگزاری به مردم و رفع موانع از مسیر زندگی و معیشت آنان از این مردم فهیم قدردانی کنند.

از استان هرمزگان در مجموع پنج نماینده (شامل سه نفر از حوزه مرکزی ، یک نفر از حوزه شرق و یک نفر از حوزه غرب)، به دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و یک نفر نیز به ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری راه خواهند یافت.

در این دوره از انتخابات یک میلیون و ۲۵۴ هزار و ۵۸۹ نفر هرمزگانی واجد شرایط رای دادن بودند که از این تعداد ۶۳۵ هزار و ۱۱۲ نفر آقا و ۶۱۹ هزار و ۴۷۷ نفر نیز خانم هستند.

پایان خبر /