رئیس پارک علم و فناوری استان هرمزگان گفت: صنعت فولاد در استان هرمزگان یکی از صنایع پیشرو در زمینه استفاده از نوآوری‌ها و فولاد هرمزگان با برگزاری رویداد فولادی شو، نوآورپسندترین شرکت در استان هرمزگان است.

به گزارش صبح دریا نیوز ، علیرضا نصیری در مراسم پیش‌رویداد فولادی شو، عنوان کرد: رویداد فولادی شو می‌تواند به آشنایی بیشتر شرکت‌های دانش‌بنیان و نخبگان دانشگاهی از نیازهای فناورانه شرکت‌های فولادی منجر شود. در این رابطه صنعت به دنبال معرفی نیازهای خود به شرکت‌های دانش‌بنیان و دانشگاهیان است. صنعت فولاد در استان هرمزگان یکی از صنایع پیشرو در زمینه استفاده از نوآوری‌ها هستند. به طوری که شرکت‌های مستقر در پارک علم و فناوری استان هرمزگان با اکوسیستم‌های مختلف تماس دارند.

نصیری افزود: فولاد هرمزگان نوآورپسندترین شرکت در استان هرمزگان به شمار می‌رود و از این منظر، کمک زیادی به اکوسیستم نوآوری کرده است. باید توجه داشت که رویداد فولادی شو به نوعی شروع کار است و برای رسیدن به هدف نهایی راه زیادی در پیش داریم. صنایعی در آینده موفق‌تر خواهند بود که سریع‌تر وارد زیست‌بوم نوآوری شوند و هیچ راهی جز این وجود ندارد؛ زیرا تمام صنایع موفق دنیا به تحقیق و توسعه اهمیت زیادی می‌دهند. البته سهم فناوری در اقتصاد کشور ما هنوز بسیار کم است و با برگزاری این رویدادها از سوی صنایع فولادی، می‌توان امیدوار بود اکوسیستم نوآوری در آینده سهم بزرگی از اقتصاد کشور را به خود اختصاص دهد.

پایان خبر /