وزیر امور اقتصادی و دارایی با بیان اینکه برای وزارت اقتصاد و دستگاه‌های تابعه، یک کارگروه ویژه نظارتی باید تشکیل شود ، گفت : اگر بتوانیم نظام خود نظارتی را تقویت کنیم در افزایش رضایت فعالان اقتصادی ، وضعیت بهتری خواهیم داشت.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، احسان خاندوزی در نشست شورای هماهنگی مدیران دستگاه‌های تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی در استان هرمزگان با اشاره به تلاش های دستگاه های تابعه وزارت اقتصاد ، افزود : تلاش در افزایش اعداد و ارقام اقتصادی در استان مشهود است که امیدواریم در جهت رفع موانع نیز اقدامات جدی صورت گیرد.

وی اضافه کرد: در صورتی که مدیران استان بتوانند در همین مسیر حرکت کنند، سال ۱۴۰۲ را چابک تر شروع خواهیم کرد.

وزیر اقتصاد ادامه داد : همچنین باید تلاش کنیم وضعیت فعلی بخش های اقتصادی را به لحاظ پشتیبانی، نیروی انسانی و زیرساختی بهبود ببخشیم.

خاندوزی خاطرنشان کرد: باید در وزارتخانه و زیر مجموعه ها  یک همصدایی ویژه ای در خصوص رفع مشکلات مختلف از جمله حوزه بانک شکل بگیرد.

وی گفت : همان طور که مدیران تابعه در این نشست اعلام کردند، مشکلاتی همچون دیرکرد در بخشودگی جرائم بانکی به هیچ وجه قابل قبول نیست.

خاندوزی خاطرنشان کرد : باید با رفع موانع و رسیدگی به مشکلات، کاری کنیم که از میزان شکایت ها کاسته شود.

وزیر امور اقتصادی و دارایی افزود: برای وزارت اقتصاد و دستگاه‌های تابعه، یک کارگروه ویژه نظارت باید تشکیل شود که بر عملکردهای اینچنین نظارت کند.

خاندوزی افزود: انتظار داریم در مناطق آزاد که باید سمبل تسهیل ارتباط با اقتصاد جهانی باشند، راحت ترین مسیرها تعبیه و فرش قرمز برای سرمایه گذاران، گسترده شود.

وی تصریح کرد: امور سرمایه گذاران خارجی و داخلی در زمان مراجعه به دستگاه‌های وزارتخانه چه در سطح ملی و چه در استانی بایستی ظرف چند روز انجام شود.

خاندوزی اضافه کرد: باید علاوه بر اصلاح قوانین و انجام حمایت ها، بوروکراسی و سازوکار اداری مناسب با برنامه های اقتصادی ایجاد شود تا فعالان اقتصادی با مشکلی مواجه نشده و خلایی را احساس نکنند.

وزیر امور اقتصادی و دارایی در پایان به گفت وگو با مدیران استانی پرداخت.

نشست شورای هماهنگی مدیران دستگاه‌های تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی با حضور سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی، سید محمد هادی سبحانیان معاون امور اقتصادی وزارت اقتصاد، مهدی دسینه مدیر کل امور اقتصادی و دارایی هرمزگان و جمعی از مدیران ارشد وزارت اقتصاد و دستگاه های تابعه استان هرمزگان، در بندرعباس برگزار شد.

انتهای خبر /