استاندارهرمزگان در شورای اداری استان تاکید داشت : مدیران دستگاه‌های اجرایی و فرمانداران موظف به پیگیری و اجرای مصوبات سفر به بخش‌های مختلف استان هستند.
به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، چهارمین جلسه شورای اداری هرمزگان با محوریت بررسی مصوبات سفر به بخش‌های مختلف استان به ریاست استاندار هرمزگان برگزار شد.
استاندار هرمزگان در این جلسه با تاکید بر اینکه مصوبات هر شهرستان با توجه به نیازهای اساسی آن منطقه بوده گفت : مصوبات سفر به بخش‌های استان باید با جدیت از سوی مدیران کل دستگاه‌های اجرایی پیگیری و به مرحله اجرا برسد.
مهدی دوستی همچنین بر اینکه درصد قابل توجهی از مصوبات سفرها به نتیجه رسیده و اجرایی شده تاکیدکرد و ادامه داد: برای دسترسی آسان مردم به میزان انجام تعهدات دستگاه‌های اجرایی نسبت به اجرای مصوبات، سامانه شفافیت ایجاد شده که در این سامانه میزان پیشرفت هر پروژه و مصوبه از سوی مردم قابل مشاهده است.
دوستی با تاکید بر اینکه با توجه به رصد کامل مصوبات و گزارشات مستمر جمع آوری شده‌، دستگاه‌های اجرایی دارای عملکرد ضعیف در اجرای مصوبات مشخص می‌شوند، گفت: هر دستگاهی که عملکرد مناسبی نداشته باشد و مصوبات سفر را پیگیری و اجرایی نکند مدیر آن مجموعه باید پاسخگوی علل این ضعف باشد.
وی ادامه داد: مبنای این مصوبات، گره گشایی از کار مردم و رونق اقتصاد، اشتغال و توسعه متوازن استان است بنابراین مدیران کل دستگاه‌های اجرایی و فرمانداران موظف هستند تا اجرای کامل مصوبات پای کار باشند و اقدامات لازم را برای به ثمر رسیدن این مصوبات انجام دهند.
نماینده عالی دولت در هرمزگان اظهار داشت: برخی از مصوبات نیز مطابق برنامه زمان بندی در حال انجام است و امیدواریم در سال جدید بتوان با تکمیل این پروژه‌ها بخشی از مشکلات بخش‌های مختلف استان را رفع و این پروژه‌ها به مردم تحویل شود.

انتهای خبر /