مدیر کل ثبت شرکتها و موسسات غیر تجاری سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در نشست مشترک فعالان اقتصادی، سازمان های مردم نهاد و شرکت های دانش بنیان هرمزگان با اداره کل ثبت شرکت ها و موسسات غیرتجاری کشور که در سالن جلسات اتاق بازرگانی بندرعباس برگزار شد، گفت: در بحث تغییرات و تاسیس ها و موسسات تسریع حاصل شود و فرآیند ثبت برند در حداقل زمان ممکن انجام شود تا در رشد تولید و اقتصاد کشور نقش بهتری ایفا کنند.

به گزارش صبح دریانیوز، ابوالفضل نصیری، با بیان اینکه در این جلسه سه ساعته موارد و مشکلات فعالان اقتصادی یادداشت شد و بسیاری از آنها حل شد، افزود: امیدواریم نقش کوچکی را در ارتقا مباحث اقتصادی هرمزگان ایفا کنیم.

نصیری، با اشاره به اینکه فعالان اقتصادی از قسمت های مختلفی در این نشست شرکت کردند و این جلسه نیز جلسه عملکردی بود و سخنرانی نداشتیم، عنوان کرد: بالغ بر ۵۴ سوال توسط فعالان اقتصادی هرمزگان در زمینه های ثبت شرکت ها، برندسازی و سوالاتی در ارتباط با پایگاه اشخاص حقوقی مطرح و پاسخ داده شد.

وی، با بیان اینکه  فعالان اقتصادی هرمزگان کوشا و  علاقه مند هستند،خاطرنشان کرد: کار برخی از شرکت ها که با مشکل مواجه شده   بود دستور انجامش را به مقامات مسئول دادیم و برخی از کارها که نیاز به پیگیری داشت با اداره ثبت شرکت های دولتی تهران در  پایتخت پیگیری می شود.

مدیر کل ثبت شرکتها و موسسات غیر تجاری سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، تصریح کرد: مالکیت را از تهران پیگیری می کنیم و خروجی ها را تحت یک مصوبه برای هرمزگان ارسال می کنیم.

پایان خبر/

خبرنگار: جمیله دبیری‌نیا