عیسی عباسی عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس در نود و یکمین جلسه رسمی این شورا ، اظهار کرد : مردم هرمزگان بسیار مردمان با اخلاق و نجیبی هستند که در همین راستا به منظور رفع مشکلات مردم این استان در خصوص مسئله «سوخت» چند هفته پیش تذکرات لازم را دادم.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، عباسی افزود : نماینده ولی فقیه در هرمزگان نیز بارها و بارها در رابطه با مسئله «سوخت» و نارضایتی مردم از صف های طولانی پمپ بنزین ها و همچنین قاچاق سوخت در خطبه های نماز جمعه موضوعاتی را مطرح کردند که متاسفانه تاکنون اقدامی صورت نگرفته است.

وی عنوان کرد : دوم تا هشتم شهریور ماه به نام هفته دولت نامگذاری شده است و از آنجایی که در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی قرار داریم ٫ از مسئولان استانی و کشوری خواستارم که در جهت حل مسئله سوخت مردم شریف و نجیب این استان که همیشه پای نظام و انقلاب ثابت قدم مانده اند تدابیری بیاندیشند.

عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس در ادامه بیان کرد : مسئولان استانی و کشوری کاری نکنند که باعث نارضایتی مردم باشند . نمیدانم دولتمردان چه سیاست هایی را پیش گرفته اند که نه تنها صف های پمپ بنزین شلوغ است بلکه کارت سوخت هم نیست . طبق شنیده های من از رسانه ملی مسئولین شرکت نفت اعلام کردند تمام پمپ بنزین ها موظف هستند که کارت سوخت داشته باشند , اما اینجا پمپ بنزین ها فاقد کارت سوخت هستند و از تمام مسئولان استانی که در راستای رفع مشکلات مردم پای کار هستند می خواهم با تمام توان مسئله سوخت استان را حل و فصل کنند.

عیسی عباسی در پایان گفت : دولت اعلام کرده که افزایش قیمت بنزین نداریم و از سویی دیگر مشکل سوخت نیز امان مردم را بریده است و اگر قرار باشد با قاچاقچیان سوخت برخورد شود مسئولین باید راهکار مناسبتری پیدا کنند.

پایان خبر /