بخشدار شمیل از افتتاح و بهره برداری 8 زمین چمن مصنوعی در این بخش همزمان با سفر ریاست محترم جمهوری و ایام الله دهه مبارک فجر خبر داد.

به گزارش صبح دریانیوز ، حمیدرضا حیدری زاده بخشدار شمیل به همراه مسئول دفتر مهندسی اداره کل ورزش و جوانان استان هرمزگان در بازدید از روند تکمیل و احداث پروژه های ورزشی بخش گفت : ۸ زمین چمن مصنوعی همزمان با سفر ریاست جمهوری و ایام دهه فجر به بهره برداری می رسد.

حیدری زاده در حاشیه این بازدید با بیان اینکه توسعه ورزش و توزیع عادلانه امکانات ورزشی در سطح استان در دستور کار مسئولان قرار دارد، اظهار کرد: یکی از اهداف احداث زمین های چمن مصنوعی، توسعه زیرساخت‌ها و افزایش سرانه‌های ورزشی و همچنین ایجاد بستر مناسب برای پرکردن اوقات فراغت نوجوانان و جوانان است.

وی با اشاره به اینکه بهره برداری و افتتاح زمین های چمن مصنوعی ، علاوه بر افزایش سرانه ورزشی ، باعث ایجاد شور و نشاط در بین نوجوانان و جوانان می شود افزود : چمن مصنوعی ۴ زمین ورزشی نیز تا دهه فجر نصب خواهد شد.

بخشدار شمیل تصریح کرد : عملیات کاشت چمن طبیعی در روستاهای حسن لنگی بالا ، سرخنگی و زمین سنگ با مشارکت اداره کل ورزش و جوانان و دهیاری های مذکور به زودی شروع می‌شود.

پایان خبر /