معاون خدمات شهری شهرداری بندرعباس گفت: فرا رسیدن روز و هفته زمین پاک فرصت مناسبی برای توجه بیشتر جوامع بشری به حفظ و نگاه داشت زمین است.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز،رحمت الله دهقانی گفت: به مناسبت هفته زمین پاک برنامه های متعددی در مناطق مختلف شهر بندرعباس برگزار می شود و این برنامه ها از دوم تا هفتم اردیبهشت ماه سال جاری با حضور مردم و مسئولان در مناطق چهارگانه شهر بندرعباس برگزار خواهد شد.

 دهقانی افزود: کاشت نهال حرا در ساحل سورو، پاکسازی ساحل بوستان غدیر و ورزش، پاکسازی شهرک پیامبر اعظم (ص) و بلوار شهید رجایی از مهمترین برنامه های گرامیداشت هفته زمین پاک در بندرعباس است.

وی همچنین اجرای مسابقه نقاشی و پرواز بادبادک ها در ساحل، تجلیل از پاکبانان ، نیروهای فضای سبز و شهروندان نمونه را از دیگر برنامه های هفته زمین پاک برشمرد.

 دهقانی فرا رسیدن روز و هفته زمین پاک را فرصت مناسبی برای توجه بیشتر جوامع بشری به حفظ و نگاه داشت زمین اشاره کرد و تصریح نمود: زمینی که در آن زندگی می کنیم میراثی برای آیندگان است که باید با مراقبت بیشتر به نسل های بعد سپرده شود. وی با اشاره به اینکه فرهنگ سازی و آموزش دو اصل مهم  در حفظ و پاکیزگی محیط زیست پیرامون افراد است اظهارداشت: در این هفته همچنین برنامه های آموزشی و ایستگاه های آموزش شهروندی در محلات و مناطق دایر خواهد شد تا نکات ویژه حفاظت بهتر از محیط زیست را به مردم آموزش دهند.  

انتهای پیام