در ادامه موفقیت های دانش آموزان با نیازهای ویژه استان در مسابقات ورزشی ، تیم دوو میدانی ناشنوایان پسر هرمزگان قهرمان کشور شد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، تیم دو و میدانی استان هرمزگان در بیست و سومین دوره مسابقات ورزشی دانش‌آموزان پسر با آسیب دیده شنوایی به میزبانی استان تهران که برای نخستین بار در رشته دو ومیدانی برگزار شد موفق به کسب ۳ مدال طلا، ۳ نقره، ۱ برنز ، یک مقام چهارمی، یک مقام پنجمی و یک مقام ششمی شود و به مقام قهرمانی دست پیدا کند.

در ماده ۶۰ متر حسین آزادی مدال طلا، در ماده ۲۰۰ متر صالح فولادی مدال نقره، در ماده ۴۰۰ متر ارسلان مهدی زاده مدال طلا، در ماده پرش طول ارسلان مهدی زاده مدال طلا و حسین آزادی مدال نقره، در ماده ۸۰۰ متر عبدالرضا داود نیا مقام پنجم، در ماده ۱۵۰۰ متر عبدالرضا داود نیا مدال برنز، در پرتاب وزنه آرمین اسماعیلی مقام چهارم و آرمان اسماعیلی مقام ششم را کسب کرده و در ماده دو امدادی نیز تیم استان متشکل از صالح فولادی، ارسلان مهدی زاده، عبدالرضا داود نیا و حسین آزادی مدال نقره گرفت. گفتنی است: تیم دوومیدانی دانش آموزان ناشنوایان استان هرمزگان درمجموع با ۴۶ امتیاز مقام نخست کشور را از بین ۱۱ تیم شرکت کننده کسب کرد و درجایگاه قهرمانی این دوره از مسابقات ایستاد.

پایان خبر /