رئیس کمیته امداد شهرستان بستک از رشد 148 درصدی مساعدت و کمک های حامیان نیکوکار در طرح اکرام ایتام و محسنین این نهاد خبر داد.

به گزارش صبح دریانیوز ، حسین محمودی در این خصوص اظهار داشت : طی ۹ ماهه سالجاری در طرح اکرام و محسنین کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان بستک مبلغ پنج میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان جذب شده است.

محمودی با اشاره به اینکه درصد مساعدت حامیان و خیرین در این طرح رشد قابل قبولی داشته است ، گفت : خوشبختانه مشارکت مردم نسبت به برنامه های کمیته امداد امام خمینی (ره) روز به روز در حال افزایش است که این مهم حس نوع دوستی و نیکوکاری مردم بستک را نشان می دهد و با توجه به شرایط اقتصادی موجود همچنان نیز در بین مردم فرهنگ یتیم نوازی وجود دارد که رشد ۱۴۸ درصدی در طرح اکرام و محسنین شهرستان، خود مصداق بارزی نسبت به این امر می باشد.

وی با اشاره به اینکه مشارکت مردم و ورود خیرین و نیکوکاران به طرح های کمیته امداد از اهمیت بالایی برخوردار است و افزایش کمک های مردمی موجب افزایش خدمات این نهاد به مددجویان تحت حمایت می شود ، افزود : کمیته امداد امام خمینی (ره) برای افزایش مشارکت های مردمی طرح های مختلفی را در مناسبت های خاص برگزار می کند تا بدین وسیله میزان کمک های مردمی در این نهاد افزایش یابد.

رئیس کمیته امداد شهرستان بستک بیان کرد : در حال حاضر در شهرستان بستک ۲۴۹ فرزند ایتام و ۴۳۲ فرزند محسنین وجود دارد که در قالب های نقدی، لوازم التحریر، پوشاک، کتب درسی، لوازم ضروری، لوازم کمک آموزشی و … مورد مساعدت حامیان و خیرین قرار می گیرند.

محمودی با اشاره به اینکه هم اکنون چهار هزار و ۶۶ مددجو از خدمات کمیته امداد بستک بهره مند هستند ، یادآور شد : مردم می توانند کمک های خود را از طریق حضوری به کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در سطح شهرستان و یا با شماره گیری کد دستوری #۰۷۶۱۰*۸۸۷۷* به نیازمندان برسانند.

پایان خبر /