فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: با اقدام به موقع و هوشمندانه پلیس و دستگاه اطلاعاتی استان کودک 7 ساله ربوده شده در کمتر از ۲۴ ساعت از چنگال آدم ربایان آزاد و به آغوش خانواده بازگشت.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز، سردار غلامرضا جعفری بیان داشت : در پی اعلام یک مورد  گزارش آدم‌ربایی یک فرد در شهرستان حاجی‌آباد ،بلافاصله  پیگیری موضوع در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

جعفری افزود :ماموران با تشکیل اکیپی به محل اعزام وقوع حادثه اعزام که  پس از  بررسی های میدانی و تحقیقات صورت گرفته  مشخص شد یک کودک ۷ ساله از مقابل منزل ربوده و به مکان نامعلومی منتقل شده است.

وی  اظهار داشت : آدم ربایان طی تماس تلفنی  با پدر کودک تماس تقاضای سه میلیارد تومان پول در ازای آزادی این کودک کردند که پلیس با انجام کار  اطلاعاتی  و بهره گیری از شیوه های پلیسی محل اختفای آدم ربایان و همچنین محل نگهداری کودک را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان خاطر نشان کرد : با اعزام تیم عملیاتی به محل اختفای آدم ربایان ، عملیات آزاد سازی کودک آغاز و ضمن دستگیری آدم ربایان  شامل یک خانم و ۲ آقا  کودک ربوده شده  در کمتر از ۲۴ ساعت در سلامت کامل آزاد  و به آغوش خانواده بازگشت  و  متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع  قضایی  معرفی و تلاش پلیس برای شناسایی ودستگیری دیگر متهمان این پرونده ادامه دارد.

انتهای پیام