مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان در بازدید از واحد فناوری اطلاعات گفت: مهم‌ترین رویکرد فولاد هرمزگان استفاده از فناوری‌های نوین تولید فولاد است و به همین سبب، به دنبال دیجیتالی شدن فرایندها و استفاده حداکثری از این ظرفیت در شرکت هستیم.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ،  به مناسب ۲۲ تیر ماه و روز فناوری اطلاعات، عطاا… معروفخانی مدیرعامل، به همراه تعدادی از معاونان و مدیران شرکت در واحد فناوری اطلاعات حضور یافتند و از کارکنان تقدیر کردند.

در این بازدید، مدیرعامل فولاد هرمزگان با تاکید بر اهمیت تاثیر فناوری اطلاعات بر عملکرد بنگاه‌های اقتصادی در عصر کنونی، عنوان کرد: فناوری اطلاعات امروزه به عنوان جزء جدایی‌ناپذیر از صنعت محسوب می‌شود و راهی جز حرکت به این سمت نداریم. در حقیقت هر چه به این حوزه بیشتر اهمیت بدهیم، از علم روز و فناوری‌های نوین دنیا بیشتر بهره خواهیم برد.

عطاا… معروفخانی،  افزود: واحد فناوری اطلاعات یک رکن بسیار مهم در سازمان‌های مترقی و متعالی محسوب می‌شود. در کنار آن، امروزه دیجیتالی کردن فعالیت‌های تولیدی به ویژه از سوی تولیدکنندگان فولاد اهمیت زیادی یافته است و اثر این موضوع بر عملکرد بر هیچ فردی پوشیده نیست. استفاده از فناوری‌های نوین فولادسازی مستلزم اجرای تحول دیجیتال است و این مهم از سوی فولاد هرمزگان پیگیری می‌شود. در این زمینه اقدام به تعریف پروژه‌های متعددی برای فراهم شدن زیرساخت‌ها کرده‌ایم.

معروفخانی با اشاره به تاثیر قابل توجه فناوری‌های‌های نوین بر روند تولید، خاطرنشان کرد: افزایش نسبی تولید، افزایش کیفیت و افزایش بهره‌وری از جمله مهم‌ترین مزایای استفاده از فناوری‌های نوین در این زمینه است که به سودآوری بیشتر منجر می‌شود. ضمن اینکه امروزه باید به سمت استفاده از هوش مصنوعی نیز حرکت کنیم.

در این بازدید مدیرعامل و معاونان از عملکرد واحد فناوری اطلاعات تقدیر کردند و مدیر فناوری اطلاعات فولاد هرمزگان نیز گزارش مختصری از عملکرد این واحد به مدیرعامل ارائه کرد.

پایان خبر /